Ursa Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Heisann! Kan dere gi kommentarer på følgende oppsett: Kabinett: Antec Minuet (link) Hovedkort: Gigabyte 780G kort (link) Prosessor: Phenom 9750 (link) Kjøler: Zalman m/PWM (link) RAM: OCZ 8GB (link) Kontrollere: Microsoft Wireless 7K (link) WLAN: Intel mini-PCI kort (link) Harddisk: gjenbruker en eldre, stillegående en for å spare cash Drev: tilfeldig dvd-brenner SATA (i rett farge ) Operativsystem: Windows Vista x64 Ultimate Som nevnt i topic er PCens primæroppgave å redigere video på eksterne harddisker. Jeg benytter Adobe Master Collection som min primære programvare til dette. I tillegg bruker jeg Cakewalk Sonar med en SPS25 lydkontroller for lydopptak (sekundærfunksjon for HTPCen). I tillegg kommer litt spilling og annen underholdningsaktivitet som tertiæraktivitet. Jeg skal etterhvert kjøpe inn en svær full-HD LCD for å bruke som skjerm. Alle kommentarer mottas med takk! Jeg gleder meg grovt til å sette den sammen! Endret 19. april 2008 av Ursa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå