Albatron Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva skjer om man starter opp pcen sin uten en CPU installert? Skulle gjerne hatt sjekket om noe fungerer som er kobla til min PSU, men CPU er ikke installert Kan jeg risikere å ødelegge noen av komponentene hvis jeg starter opp uten CPU installert? Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva skjer om man starter opp pcen sin uten en CPU installert? Skulle gjerne hatt sjekket om noe fungerer som er kobla til min PSU, men CPU er ikke installertKan jeg risikere å ødelegge noen av komponentene hvis jeg starter opp uten CPU installert? skal gå d får når eg byggte pcen min så satt eg alt sammen og s instalerte eg d etter p Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Forstår ikke hva du mener du med posten over meg... skriv skikkelig. Ja, det går an å starte PC-en uten cpu, du vil da komme til bios mest sannsynlig. Du vil ikke kunne gå noe lengre enn det, men du får vel testet det du skulle. Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Okey da tester jeg det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå