kulneff Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en Triwing skrutrekker i Oslo? Helst i dag! hehe Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en Triwing skrutrekker i Oslo? Helst i dag! hehe Sleit med det samme ... Jeg brukte en tynn saks...en neglsaks..så puttet jeg den mellom hullene og brukte en klemmer for at ikke saksa skulle vri seg. Så vridde jeg med den Funket fint ^^ Tok litt tid..men bedre enn å vente på en triwing skrutrekker..Tror det ikke er lett å få tak i Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du må nok bestille fra nett. Modnet har inne ser jeg. Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Eller så får du det jo fra Dealextreme, kanskje greit å bare bestille for å ha det når man måtte en gang få bruk for det, 1,49$ og fri frakt.. Men på dagen får du det jo ikke fra Hong-Kong, akkurat Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 sier bare Bic trick.......... www.google.no www.youtube.com Søkeord: Bic trick screwdriver pen Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Bruk modnet, de er raske, samt holder til i Norge. Ingen grunn til å måtte vente en liten måned på pakke fra Hong Kong, er det? Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Brukte modnet, fikk den etter 2 dager. Enkelt og greit :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå