Ethernet Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nå har jeg kommet hjem fra Sandefjord etter å ha vært der i 3 dager, hos Komplett.no Må bare si jeg er så mektig imponert over systemet deres. Hvordan alt der fungerer. Jeg har selv fått være med å sette sammen PC-ene og installert OS. Jeg har fått sett på lagersystemet deres og stort sett alt annet. Miljøet der er utrolig trivelig og de ansatte er hyggelige. Jeg fikk til og med med meg DVD-plater, piquet shorte og jakke fra komplett. Alt i alt er jeg kjempefornøyd, og føler jeg har fått sett og lært mye Takk til Komplett Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hva gjorde du der egentlig? Altså hva var grunnen til at du var hos komplett i 3 dager. Du kan forresten poste tilbakemeldinger om butikker her. Endret 17. april 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Vi fikk besøke bedrifter gjennom skolen Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Aww, hørtes kult ut! Skal huske på det hvis jeg noen gang skal gjøre noe sånt på skolen. ^^ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Gjør det Var veldig givende Skal skrive en liten rapport derfra og poste med litt video og bilder Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Heh, velkommen tilbake en annen gang antar jeg Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Heh, velkommen tilbake en annen gang antar jeg 2mas... Ikke... ikke spam. Lenke til kommentar
Benjamin Alexander Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Komplett.no er favorittnettbutikken min. Kommer sannsynligvis til å kjøpe PCen min der. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Haha. Ok? Kjøper du hvitevarer der da eller? Siden du er så fornøyd med den? edit: Hvorfor er det favorittbutikken din? Endret 20. april 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Komplett har blitt så dyrt.. Men ting fungerer vel da Er vel det som er noe av risikoen med å sette den sammen selv Lenke til kommentar
Benjamin Alexander Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Haha. Ok? Kjøper du hvitevarer der da eller? Siden du er så fornøyd med den? edit: Hvorfor er det favorittbutikken din? Fattern bestiller på Norek, og det er samme lageret, tar jeg ikke helt feil.. Billigere Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Norek inngår i Komplett AS. Og samme lager, ja Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ahaa, men.. Merkelig, jeg bestilte noen RAM brikker fra Amentio.no, og fikk dem i dag, fra Norek :S Er de leverandører for mange? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå