Salemonsen_ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei! Jeg har da en HP 1410 Multifunksjonell skriver, men HP liker å legge software i alle jæ*** nedlastningene sine å jeg skal ikke ha disse programmene da jeg hater de (ikke spør hvorfor). Så kan noen av dere vennligst hjelpe meg å finne disse driverne kun driverne ikke med programmvare for det trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei! Jeg har da en HP 1410 Multifunksjonell skriver, men HP liker å legge software i alle jæ*** nedlastningene sine å jeg skal ikke ha disse programmene da jeg hater de (ikke spør hvorfor). Så kan noen av dere vennligst hjelpe meg å finne disse driverne kun driverne ikke med programmvare for det trenger jeg ikke. Prøv www.driverguide.com Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Bump! Nei de driverne ville ikke funke på PC'en. Uansett så var det med programvare. Jeg vil ikke ha programvare med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå