rvenes Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Kordan blir denne saken frakta da? Var det DHL eg høyrde snakk om? Kan man spore pakken på eit vis? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 VGP bruker DHL ja... Jeg fikk en mail fra DHL med et vedlegg der det sotd masse rart. Sporingsnummeret som man kan bruke på DHL sin kanadiske webside stod også der... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Uhm... Ingen DS3 her enda... Får håpe den før GTA4 kjem i allefall... Ingen måte å finne ut sporingsnummer på vel? Har kun fått bekreftelse på at den var sendt. Veit ikkje heilt kordan den er sendt heller. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 mine kom på døra etter 3 dager Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Får håpe den kjem i dag! (i lag med GTA4) i postkassen... ellerså kan det bli leven her i dag! Fatter ikkje kordan din kan komme på 3 dager? Bur du i Norge? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har opplevd veldig varierende leveringstid fra vgp.. fra 3-4 dager til 10-11 dager.. Mulig de har en eller to faste dager i uka de sender pakker til utlandet, så man kan ha flaks med tidspunktet man legger inn orderen...? Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 bestilte minn fra VGP på onsdag natt og fikk dualshocken idag tidlig :-) så det var ikke værst Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Det kom faen ikkje det der... Da veit man i allefall kor man ikkje skal kjøpe ting fra om man vil ha det innen 14 dager. Henta frå ein anna post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11091711 Noken som har shoppa fra VGP.CA i det siste? Pakken min er ikkje kommet enda! Ein SixAxis og eit PS3Eye kamera. Eg spørte om dei blei shippa i 2 sendinger (sida det stod det på sida deira, og blei dei) Fikk svar på mailen: Yes they were due to thier size and weight.There can be many factors. We ship everything out on time and promptly. It can take sometimes up to 14-21 days depending on customs and postal delivery in your country. There has been delays lately for some customers be there is nothing we can do as it was shipped airmail and has no tracking. If the item does not arrive after 30 business days please contact me and I will see if I can get a replacement sent. Thanks, Sidney Customer Service Representative VIDEOGAMESPLUS.CA For all the latest news on whats happening at Videogamesplus.ca please checkout our blog at :http://vgplus.blogspot.com/ Dette kan jaggu ta tid. Først 30 dager, så kanskje 7-14 dager til for at dei skal sende ein ny ordre. Er vel ikkje mulig å få pengene tilbake vel? Brukte jo PayPal til å betale dei med. Fra Paypal: Apr. 17, 2008 Payment To Video Games Plus Completed ... -$119.97 CAD Har ikkje vore i kontakt med dei enda, bare logga inn for å sjekke dato osv. What to do? Lenke til kommentar
trulsd Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noken som har shoppa fra VGP.CA i det siste? Jeg bestilte en DS3 og et spill den 25.4, det ble sendt 27.4 og jeg fikk pakken 3.5 Lenke til kommentar
fredes Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg fikk min DS3 (sendt 18. april) i går. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Lurer på om det kan være i Norge probleme ligger. Jeg bestilte GTA 4 med ekspresspost. Ankom Norge tiiiidlig på morgenen 2. mai, fortsatt ikke sett noe til den. Skulle gå glatt gjennom tollen også. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Skulle ikke forundre meg om tollen nå begynner å legge merke til pakkene fra VGP. Hvis det er der problemet ligger får vi håpe at vgp bytter farger på pakkene e.l slik at de lar dem gå gjennom Nok off-topic nå så. Jeg bestilte min DS3 rundt 20 april og den har ankommet etter cirka. 5-7 dager. Endret 6. mai 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå