Gå til innhold

Kjøpe DS3 kontroller fra utlandet...Where?

rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har opplevd veldig varierende leveringstid fra vgp.. fra 3-4 dager til 10-11 dager.. Mulig de har en eller to faste dager i uka de sender pakker til utlandet, så man kan ha flaks med tidspunktet man legger inn orderen...?

Lenke til kommentar

Det kom faen ikkje det der...

Da veit man i allefall kor man ikkje skal kjøpe ting fra om man vil ha det innen 14 dager.

Henta frå ein anna post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11091711

Noken som har shoppa fra VGP.CA i det siste?

Pakken min er ikkje kommet enda!

Ein SixAxis og eit PS3Eye kamera.

Eg spørte om dei blei shippa i 2 sendinger (sida det stod det på sida deira, og blei dei)

Fikk svar på mailen:

Yes they were due to thier size and weight.

There can be many factors. We ship everything out on time and promptly. It can take sometimes up to 14-21 days depending on customs and postal delivery in your country. There has been delays lately for some customers be there is nothing we can do as it was shipped airmail and has no tracking.

If the item does not arrive after 30 business days please contact me and I will see if I can get a replacement sent.

Thanks,

Sidney

Customer Service Representative

VIDEOGAMESPLUS.CA

For all the latest news on whats happening at Videogamesplus.ca

please checkout our blog at :http://vgplus.blogspot.com/

Dette kan jaggu ta tid. Først 30 dager, så kanskje 7-14 dager til for at dei skal sende ein ny ordre. Er vel ikkje mulig å få pengene tilbake vel? Brukte jo PayPal til å betale dei med.

Fra Paypal:

Apr. 17, 2008 Payment To Video Games Plus Completed ... -$119.97 CAD

Har ikkje vore i kontakt med dei enda, bare logga inn for å sjekke dato osv.

What to do?

Lenke til kommentar

Skulle ikke forundre meg om tollen nå begynner å legge merke til pakkene fra VGP. Hvis det er der problemet ligger får vi håpe at vgp bytter farger på pakkene e.l slik at de lar dem gå gjennom

Nok off-topic nå så.

Jeg bestilte min DS3 rundt 20 april og den har ankommet etter cirka. 5-7 dager.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...