wise™ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Blind, eller? Han <shift>-clicka jo navnet hver gang han skrev en linje? : DD Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Nei jeg sjekker alltid hvem det er når jeg ikke har sett dem før.. Når jeg så det var en fra guildet måtte jeg nesten dobbeltsjekke :-O Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 LOL! Hahaha. :!: ...skjønte den ikke. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ok. Loriel (Smeagoldfish) har veldig likt navn som ROGUE KLASSELEDEREN i <imba> en guild som er bedre enn Operation Crew (guilden Smeagoldfish er i) progress-wise. Og roguen fra Operation Crew hadde gått bak ryggen på guilden han var i, og spurt om han kunne få en guildplass i <imba>, men han hvisket til feil person, på grunn av liknende navn. Derfor ble han eid. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Og alt dette lokal-dramaet skal bry oss om fordi..? Forøvrig er slaveri forbudt. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Og alt dette lokal-dramaet skal bry oss om fordi..? Forøvrig er slaveri forbudt. Du har det ikke lett hjemme, har du vel? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Og alt dette lokal-dramaet skal bry oss om fordi..? Forøvrig er slaveri forbudt. Du har det ikke lett hjemme, har du vel? :!: Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Tilbakestående nok til å komme på et WoW-forum for å rakke ned på gramatikken til andre folk... Er vel lov til å dele noe morsomt relatert med WoW, kanskje? Hahahaha, men ja, eid. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Trodde han shift-clicket på seg selv, Guka Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har nok vært borti noen slike, men man har da vel serverforum for slikt, er jo få fra Ravencrest som er innom dette forumet vel? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg kan telle 3 så langt ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå