John Keats Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Han her snakket til meg etter jeg logga på her om dagen.. Det er en kar i guildet som akkurat joina. Det guildet han prater om "Imba" er et annet guild på serveren hvor en av roguene heter Loreli ( Jeg heter Loriel ) Om ikke dette er definisjonen på å drite seg ut så veit jeg jaggu ikke Endret 17. april 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva ble utfallet? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Haha, har aldri sett noen drite seg ut så mye i hele mitt liv! Tenk, snakke 6 setninger til en feil person, åå jeg døøør. Vent, nei, jeg gjorde ikke det. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Han burde skjønt det mye før. Loreli skriver aldri forkortelser, alltid stor bokstav, alltid veldig hyggelig. Spørsmål ender alltid med "please" og svar med "thank you" ol. Yeye, litt morsomt uansett Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 _Hater_ når dette skjer! Har hatt en lignende engang, der ble det kick. Hvordan gikk det her da?x Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Vil tippe samme utfallet =) Men har ikke vært online siden denne skjedde sien jeg ikke har nett hjemme for tiden.. Får se Endret 18. april 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 fatta ingenting av de bildene eg :S fant ikkje noe morsomt der. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 fatta ingenting av de bildene eg :Sfant ikkje noe morsomt der. +1 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Han dret seg jo loddret ut da. Han fikk vel /gkick tenker jeg. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Haha - denne var morsom! Eid? definately. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Blir man kicka av at man tar feil av personen? Skjønte ikke helt ... noe må ha skjedd siden jeg slutta med WoW i januar i fjor ... Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hehe, typisk guildhopper, joiner guild for "free loot" mens han samtidig prøver og komme inn i andre(bedre) guild. Dreit litt på draget der ja. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Bra at slike spillere oppdages så dem ikke får utnytta seg av "gratis" loot. Sånne drittsekker er med på å ødelegge progress til en guild på vei oppover. Vi hadde et par slike i gamle guilden. En av dem tok server transfer etter at ingen ville ha han med i raid guilds på serveren mere. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Vil nødig si at én rogue er med på å ødelegge guildprogress, hvertfall ikke på Ravencrest hvor det svimler av rogues. Dog, alle er ikke like flinke, men det er mange rogues å "velge" mellom. EDIT: Så sant det ikke er en rogue man nettopp har brukt 2-3-4 uker på å geare fult opp, that is. Men nå hadde han jo ikke vært noe lenge i guilden uansett. Endret 18. april 2008 av Guka Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nå er jo dessverre han ene roguen noe isolert tilfelle. Regner med at de fleste har opplevd gjennomtrekk av folk. De joiner, er med på raids og blir gearet opp - og hopper rett over til en guild som har litt bedre progress. Det er utrolig irriterende, siden man da må finne en ny person av den klassen. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 eie I eie -t (av II eie) 1 besittelse ha i sitt e- / bildet er i privat e- / få noe til odel og e- 2 eiendom smykket er mitt dyreste e- / hele folkets e- II eie v3 el. -et, -et el. åtte, ått (norr eiga, besl med egen) 1 ha i besittelse å e- er å forvalte verdier / ingen kan e- et annet menneske / alt jeg e-r og har / e- gods og gull / hvem e-r hunden? / selge alt en e-r / ikke e- nåla i veggen ikke eie noe 2 ha for hånden, sitte inne med jeg e-r ikke mat i huset / ikke e- skam i livet 3 ha, få e- fred Sånn, det er definisjonen på ordet "eie", slik du spurte om. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Om ikke dette er definisjonen på å drite seg ut så veit jeg jaggu ikke Lo godt av den der. Eid? Jepp!! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Heh, glad det ikke er, eller var slik på servern min, Argent Dawn. "Alle kjenner alle" i high-end guildene på en måte, så en kan ikke bare hoppe rundt om uten en god grunn. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Oja! Hahaha, nå skjønte jeg den ja! Haha, så ikke at han var fra <Operation Crew> før nå ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå