Gå til innhold

Eurovision song contest 2008 Beograd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom borti en simulator der semi-finalen og finalen simuleres. Her er min finale liste:

1. Norge 226.png

2. Kroatia 149.png

3. Armenia 148.png

4. Russland 146.png

5. Hellas 145.png

6. Makedonia 142.png

7. Spania 133.png

8. Island 128.png

9. Serbia 128.png

10. Stor Britania 124.png

11. Bosnia Herzegovina 120.png

12. Irland 110.png

13. Tyrkia 102.png

14. Georgia 96.png

15. Latvia 96.png

16. Moldova 89.png

17. Israel 79.png

18. Ukraina 78.png

19. Sverige 67.png

20. Polen 61.png

21. Tyskland 43.png

22. Kypros 34.png

23. Danmark 28.png

24. Nederland 19.png

25. Frankrike 3.png

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Hva skjedde med poengutdeleren for Sverige? Det var nesten flaut å bare se på .. :!:

"And the 12 points go to, to Sweden.. No, no, you can't give points.. ehh.. 12 points NORWAY"

Han var en skamm for Sverige, det vi kommer til å huske Sverige for, pluss den crappye plasseringa dems :!:

Lenke til kommentar

På tide og legge ned hele Grand Prix nå vel....Makan til smørje skal man lete lenge etter....Det er klart Russland får stemmer fra de alle de ex sovjetlandene da...og det samme med balkan landene .....Kan ikke se hvordan land utenfra skal vinne lenger da...Men en ting er nå sikkert og det er at jeg håper at Norge skal slippe og vinne....blir jo oss seere som må betale smørja allikevell med høyere lisens sikkert....

Lenke til kommentar
Hva skjedde med poengutdeleren for Sverige? Det var nesten flaut å bare se på .. :!:

"And the 12 points go to, to Sweden.. No, no, you can't give points.. ehh.. 12 points NORWAY"

Han er en komiker. Ingen andre som skjønte det?

Søk på Björn Gustafsson på youtube.

Damn Hellas-damen var søt!

Lenke til kommentar

Han er en komiker. Ingen andre som skjønte det?

Søk på Björn Gustafsson på youtube.

Damn Hellas-damen var søt!

Jo, jeg skjønte at det bare var skuespill. :) Men det var morsomt likevel.

Hellas-damen funker ja. ;)

Lenke til kommentar

Har gått å nynnet på en melodi de spilte på treningsenterer og oppdaget i dag at dette var norges bidrag til ESC. :blush:

Foresten link til melodien:

men lyd-kvalitet er ikke den beste.

Men melodien er veldig bra den, men hvor kan den kjøpes på nettet ? :dribble:

Lenke til kommentar

Selv hadde jeg ikke fulgt noe særlig med på hva som var Norges bidrag til MGP i år, før semifinalene begynte. Joda jeg visste at det var Maria Haukaas Storeng, men hadde ikke hørt sangen før. Trodde jeg. Når jeg plutselig hørte den gikk det opp for meg at jeg har hørt den utrolig mange ganger denne våren, men bare aldri vært klar over at det var den. Artig. Syns det er en god låt.

Hvert år dukker det jo opp en og annen låt i den internasjonale finalen som er veldig fengende og fester seg på hjernen enten du vil det eller ikke. I år ble det "Wolves of the Sea" for min del. :wee:

Lenke til kommentar

"We're the hi, hi, ho, we're the hi, hi, hey!" :wee:

Hadde egentlig litt sansen for den Albanske låta.

En annen ting, legg merke til hvor mange artister som nå bruker morsmålet. Syns det er synd at vi sender engelskspråklige bidrag gang på gang, noe å tenke på til neste år?

Krysser fingra for at Gåte gjenoppstår til ESC 2009. :cool:

Lenke til kommentar

For en gangs skyld må jeg si at det norske bidraget var solid. Fengende poplåt med strykere og en behagelig basslinje får meg til å sikle i GP-sammenheng. Er så drittlei all den hoftevrikkinga og dunkende rytmene fra land som Sverige, Hellas og Armenia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...