IntelAmdAti Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg syntes litt tyktflytende drikker hjelper, som Litago sjokolademelk. Curamed råmelk-tabletter har virket også virket bra. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det hjelper midlertidig med en liten shot rent brennevin. Men da må du og godta noen bivirkninger. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Et par shot hot sauce burde klarere halsen ganske greit. http://www.break.com/index/shot-of-20m-sco...hot-sauce1.html Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har prøvd å knafse rå chilli og jalapenõs selv, men hadde ikke noe virkning på hosten. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg syntes litt tyktflytende drikker hjelper, som Litago sjokolademelk. Curamed råmelk-tabletter har virket også virket bra. Det hjelper ja, men man skal helst ikke drikke melkprodukter ved sår hals o.l siden det slimer utrolig mye. Doc, repsils, curamed og litt tålmodighet så vil det forsvinne. Men hvis halsen ikke blir bedre så kan det jo være betennelse, så da er det vel bare å ta seg en tur til legen og få en pennecilin kur Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Selv om melkeprodukter er slimdannende så lindrer is godt for sår hals. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Eucalyptushonning er en hostesaft du får kjøpt på apoteket, som hjelper veldig godt mot "kribling" i halsen og sår hals. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg pleier å koke meg en kopp te. Det har i alle fall en lindrende effekt, hvor mye bedre halsen blir vet jeg ikke. Men tviler på det funker sånn sett Men det lindrer, og det er vel det de fleste andre kjerringrådsprodukter også gjør. Melk kan også funke for noen. Sex? Mye som skjer når man har sex, og mye som skilles ut av stoffer... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Appelsinjuice virker! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Skriver under på teforslaget. Tar du litt honning i også blir det herlig når du er forkjøla, har vond hals etc. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Solbærtoddy med honning er uslåelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå