Überadri Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva kaller men sånn digg musikk som DJ Friendly spiller hver torsdag på P3? Atm spiller han noe av Trentemøller. Heter det Dub? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 det heter vel techno eller trance Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) det heter vel techno eller trance Nei. Danske Trentemøller lager Dub, Electro, Abstract og noe House. Han har også remixet Moby, Aphex Twin og Röyksopp. Endret 17. april 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Han spiller mye forskjellig. Sjekk spillelistene nrk legger ut, og sjekk opp artistene på allmusic.com. Der står det hvilke sjanger de tilhører! Eks Trentmøller: Genre ElectronicaStyles Club/Dance Tech-House Experimental Techno Minimal Techno Endret 18. april 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Så noe sånt som Dub / Electro / Abstract / Minimal Techno Jah ... Takker. Synes det er så vanskelig å få grepet på alle de forskjellige genres av electronic music hehe. Ishkur's Guide to Electronic Music (flash) er flott, men den stopper liksom på 90-tallet. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Så noe sånt somDub / Electro / Abstract / Minimal Techno Jah ... Takker. Synes det er så vanskelig å få grepet på alle de forskjellige genres av electronic music hehe. Ishkur's Guide to Electronic Music (flash) er flott, men den stopper liksom på 90-tallet. Ishkur sin guide er litt dårlig i lengden, men fin til å begynne med. "Har du noen bra technotips?" "Techno?. Siden når begynnte du å høre på det?" "Har hørt på det lenge jeg..." "Tror ikke du hører på techno jeg" "Åh?. Hva hører jeg på da liksom?" "*gi ishkur link*" "Wtf?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå