Drix1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har nettopp kjøpt nye minnebrikker til laptop'n min. Hadde 2x1gb før og det har funka fint, har kjøpt 2x2gb nå, samme merke, samme brikker. De funker begge fint hver for seg, men setter jeg i begge booter ikke maskinen. Har prøvd alle komboer, bytter plass, byttet plassering, men ingen forandring. Kjører Win Vista 64 bit SP1 og har ellers ikke hatt noen problemer. Maskinen er en Compal IFL90+ Noen ideer til hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har nettopp kjøpt nye minnebrikker til laptop'n min. Hadde 2x1gb før og det har funka fint, har kjøpt 2x2gb nå, samme merke, samme brikker. De funker begge fint hver for seg, men setter jeg i begge booter ikke maskinen. Har prøvd alle komboer, bytter plass, byttet plassering, men ingen forandring. Kjører Win Vista 64 bit SP1 og har ellers ikke hatt noen problemer. Maskinen er en Compal IFL90+ Noen ideer til hva jeg kan prøve? prøvd å bytta plassering ? på de brikkene Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Jepp, prøvd alle kombinasjoner, og hver for seg funker begge, men uansett plassering funker de ikke sammen. Den starter opp, men kommer ikke til bios engang.. bare vifta går. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jepp, prøvd alle kombinasjoner, og hver for seg funker begge, men uansett plassering funker de ikke sammen. Den starter opp, men kommer ikke til bios engang.. bare vifta går. stemmer samme problemet som jeg hadde med mine 4 brikker her det, men det funka. når jeg satt inn en først starte opp så den andre Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Så du satt inn den andre brikken mens maskinen var på? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Så du satt inn den andre brikken mens maskinen var på? Nei :=) satt inn ene pc-en starta, skrudde av så satt inn den andre:) pc-en starta osv:) Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Ok, tenkte meg det, og det har jeg prøvd. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kanskje ikke hk-et støtter mer:P? Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Joda, det har funket for andre med samme maskin, så det skal gå bra. Har prøvd igjen nå flere ganger.. skjønner ikke noe. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Joda, det har funket for andre med samme maskin, så det skal gå bra. Har prøvd igjen nå flere ganger.. skjønner ikke noe. hmm støtter ramen hk-et? Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 En og en virker de fint begge to, så skulle ikke være noe problem det heller.. Kan jo være det kan hjelpe å oppdatere bios, for det har jeg faktisk ikke gjort siden jeg kjøpte den for litt over et år siden, og da var maskinen helt ny på markedet. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 En og en virker de fint begge to, så skulle ikke være noe problem det heller.. Kan jo være det kan hjelpe å oppdatere bios, for det har jeg faktisk ikke gjort siden jeg kjøpte den for litt over et år siden, og da var maskinen helt ny på markedet. det ville jeg prøvd ja:D Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Og det funket som bare det.. Tok litt tid før jeg fikk satt meg ned og oppdatert, men nå tikker den som en klokke med 4gb ram. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Og det funket som bare det.. Tok litt tid før jeg fikk satt meg ned og oppdatert, men nå tikker den som en klokke med 4gb ram. Tusen takk for hjelpen! topp gratulerer med 4gb, enjoy the 4gb power:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå