Gå til innhold

AoC: Open Beta 1.Mai - utsatt til kl 22.00 norsk tid.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
laster ned med 40kbs. 90 timer igjen :/

 

Har igjen 100 timer, laster ned med 30-40kbs hos fileplanet. ere mulig. Den kommer ikke til å være ferdig før open betan er over:(

 

Ingen som veit om noen super raske nedlastningsmuligheter;)

 

Prøv forskjellige mirrors, og bruk "Fileplanet download manager". Jeg fikk best resultat med UK mirror, hvis ikke det er i listen kan man vente på ledige spots. Prøv deg frem, du skal kunne få bedre enn 40 kb/s :)

Lenke til kommentar
laster ned med 40kbs. 90 timer igjen :/

 

Har igjen 100 timer, laster ned med 30-40kbs hos fileplanet. ere mulig. Den kommer ikke til å være ferdig før open betan er over:(

 

Ingen som veit om noen super raske nedlastningsmuligheter;)

 

Prøv forskjellige mirrors, og bruk "Fileplanet download manager". Jeg fikk best resultat med UK mirror, hvis ikke det er i listen kan man vente på ledige spots. Prøv deg frem, du skal kunne få bedre enn 40 kb/s :)

 

Er på Uk mirror. prøvd alle de forskjellige og bruker download manager, merkelig møkk. hehe

Lenke til kommentar

Oh herregud:

 

The start of the Open Beta is delayed by 2 hours to further test some of the changes in detail. We want to make sure everything works as intended before we open the servers to the testers.

 

The official start time of the IGN Age of Conan Open Beta is therefore: 24:00 (midnight) GMT.

(to find out the current GMT time please refer to http://wwp.greenwichmeantime.com/)

 

- http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=77570

Lenke til kommentar

Trodde det var 24:00GMT = 02:00 norsk tid.

 

EDIT:

 

Hadde litt uoppdatert vindu på forumet, der sto det:

The official start time of the IGN Age of Conan Open Beta is therefore: 24:00 (midnight) GMT.

 

men er visst endret til 22:00 nå

Endret av nagina
Lenke til kommentar
laster ned med 40kbs. 90 timer igjen :/

 

Har igjen 100 timer, laster ned med 30-40kbs hos fileplanet. ere mulig. Den kommer ikke til å være ferdig før open betan er over:(

 

Ingen som veit om noen super raske nedlastningsmuligheter;)

 

Prøv forskjellige mirrors, og bruk "Fileplanet download manager". Jeg fikk best resultat med UK mirror, hvis ikke det er i listen kan man vente på ledige spots. Prøv deg frem, du skal kunne få bedre enn 40 kb/s :)

 

Er på Uk mirror. prøvd alle de forskjellige og bruker download manager, merkelig møkk. hehe

 

gikk over til download manager nå jeg og. Uk mirror. fortsatt bare fra 20 til 50kps :/ buhu

btw 1,5mb linje

Lenke til kommentar
Helvete, i følge Funcom stemmer ikke passordet mitt, og når jeg ber om å få tilsendt passordet så kommer det aldri...

 

Prøvde også "glemt passord" og fikk mail, men der var det ikke mye å lese, ga bare det samme KEY som jeg brukte å lage account, men men...

 

Sikker på at du er på riktig side?

Endret av nagina
Lenke til kommentar
...

 

Fordi Alastor sa det? :no:

 

Jeg har lest masse. Problemet er at Fileplanet og Funcom bruker så mange løse ord som man kan tolke alt slags rart ut av.

 

Men på de offisielle AoC forumene snakker alle som om man må betale.

 

I dette intervjuet

med product director i Funcom, Jorgen Tharaldsen, forklarer han hvorfor de valgte å samarbeide med fileplanet.

When asked if Funcom could have done anything else in regards to this open beta issue, he stated that, “Looking back on this I think that if we had called it simply ‘Fileplanet beta’ instead of ‘Open beta’, many would have reacted differently. ”

 

Trodde alle seriøse gamere var medlem hos fileplanet jeg :p Selv har jeg vært medlem i 4 år og fått haugevis med beta invitasjoner ol. Glimrende tjeneste!

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar
Det jeg egentlig lurer litt på er hvorfor de ikke kan klargjøre ting DAGEN før og ikke samme dagen som folk forventer å få begynt med Beta, latskap skrevet over hele trynet til den gjengen som har ansvaret for betaen akkurat nå.

 

Du får starte eget firma da så kan du lage en feilfri beta ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...