Gå til innhold

AoC: Open Beta 1.Mai - utsatt til kl 22.00 norsk tid.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er litt irriterende at folk sitter og klager på et par timers utsettelse og treg nedlastingshastighet, når jeg selv må vente ca. 3 uker til. :glare:

Og hvorfor MÅ du vente 3 uker til? Du vet vel at du bare kan subscribe og hente en key?

Lenke til kommentar
Det er litt irriterende at folk sitter og klager på et par timers utsettelse og treg nedlastingshastighet, når jeg selv må vente ca. 3 uker til. :glare:

Og hvorfor MÅ du vente 3 uker til? Du vet vel at du bare kan subscribe og hente en key?

 

Eh, nei? Eller?

 

Trodde de stoppet å gi keys den 30 april.

Lenke til kommentar

Hmm., har prøvd å lese det meste av det jeg har funnet om AoC pre-start, men begynner nå å lure på om jeg har misforstått noe.....

 

Er det slik at det er mulig å starte download av spillet FØR server reg åpner for de som har kjøpt collectors edition ?

Er det isåfall den downloaden som må gjøres via IGN/Fileplanet vi da snakker om ? som koster penger ?

Hva skjer om man har kjøpt collectors edition,og ikke har fileplanet konto, betyr det at man ikke får tak i spillet ?

 

Håper noen kan svare på dette litt kjappis, da det er knapt med tid om jeg må laste ned hele driten til 2200 i kveld :D

Lenke til kommentar
For å være med i beta må du være subscriber på Fileplanet, de bryr seg ikke om at du har kjøpt CE.

 

Joda, det har jeg skjønt. Men jeg trodde at det som åpnet idag., (1600, utsatt til senere i kveld) var "det ekte spillet", altså ikke beta lenger. Men at de som hadde kjøpt pre-order Collectors Edition fikk lov å begynne spillet endel dager før de som handler i løsvekt på samvirkelaget liksom.

Lenke til kommentar

Kan lage en idiotsikker beskrivelse her:

 

AoC Open Beta - 1.Mai

Starter kl 22:00 (or so they say) og er _kun_ åpen for fileplanet subscribers. Betaen er capped på lvl13, dvs spillerne vil stort sett kun spille i Tortage, den første byen i spillet.

AoC Beta-klienten er på 12GB og kan lastes ned og patches før BETA begynner. Dette er _ikke_ den endelige klienten.

 

AoC Retail, Pre-order - 20.mai

Uvisst starttidspunkt. Er åpen for alle som har forhåndsbestilt spillet i de butikkene som er listet på pre-order-siden til Age of Conan. ( http://www.ageofconan.com/retailers.html )

Klienten kan lastes ned f.o.m. 17.mai.

 

AoC Retail, kjøpt i nettbutikk/butikk etter release - 23.mai

Uvisst starttidspunkt. Åpent for alle som kjøper spillet.

Klienten installeres fra medfølgende DVD.

 

---

 

Sånn.. Det burde hjelpe litt for de som er i tvil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...