Gå til innhold

AoC: Open Beta 1.Mai - utsatt til kl 22.00 norsk tid.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke fått noen mail fra funcom, er det feil?

Du skulle ha fått en, kanskje den er forskinket i sendeprosessen pga email klienten/provideren din.

 

Selv fikk jeg den omtrent med en gang det var announced.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Argh!

 

Sitter med fire downloads atm. En vanlig i Opera, en i download manager, og to torrents. >.< Opera har en stygg vane med å avbryte downloadsa midt i en setning, noe som er dumt når jeg sover. Download manageren har jeg aldri prøvd før, men har en følelse av at den gir meg elendig hastighet i forhold til hva jeg kunne fått med Opera (bekreft?). De to torrentsa hopper begge opp og ned i speed, selv om det sikkert er dumt å ha begge. Håper seriøst jeg får litt turbulens i natt! :hrm:

Lenke til kommentar

Kom til level 6, var ganske moro og quest systemet var utrolig bra laget sammen med kule comboer og at jeg kunne svinge våpene for jeg ville var også moro. Helt klat det beste PvE systemet jeg har sett så langt i den lille tiden jeg har spillt.

 

Grafikken var utrolig bra, helt suveren. Spillte med High grafikk (det beste) og FPS'en lå hele tiden mellom 50 og 64 :)

 

Må nok legge meg nå så jeg får nok søvn så morgendagen ikke blir ødelagt, så kan jeg spille i morgen :)

 

Spillte Stygian Assassin.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

kan ikke si jeg ble så veldig imponert. fikk spillt en 10 min ca før jeg kom inn i tortugia, hvor latency'en gikk til himmels og jeg ble sparket ut av serveren. slåssingen virket grei nok ut den, men med tanke på lvl kunne jeg tenkt meg noe mer ala hellgate london enn wow slik som det er her. blir liksom stående å slå på samme monster i en liten evighet. ble lvl 5 innen jeg kom inn i tortuga men jeg savner åpenheten.vet ikke hvordan det blir senere i spillet men synes det ble teit når man blir loset inn på en liten smal sti.

Lenke til kommentar
vet ikke hvordan det blir senere i spillet men synes det ble teit når man blir loset inn på en liten smal sti.

 

Leste en beta-leak faq ting, der skrev de at utforsking er en av de svake sidene i spillet. Høres litt dumt ut, hadde håpet at det skulle være enorme områder der man kunne bevege seg fritt rundt og bare utforske.

Lenke til kommentar

Ser denne tråden er mere aktiv, så poster her også...

 

Ser at d er bekreftet at det vil bli PVP i open beta, ikke bare singel player. Er spent på å høre om det flyter bedre(høyere og mere stabil framerate) enn det de fleste av oss opplevde i Gamespot sin AOC weekend for noen uker siden.

 

Jeg har en low-end pc og det fløt bra med medium innstillinger i singel-player, problemene kom som sagt i PVP.

 

Noen fått spilt PVP så langt med denne betaen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...