Keiseren av Grønland Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Høres homo ut, så 'nei fra meg. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Du skal være ganske "biff" for å kunne gå trygt rundt med hårbøyle. Er f. eks en "bola" ute etter bråk, så fjerner det seff envær hemning for at vedkommene planter knokene sine i trynet ditt, om du har på deg hårbøyle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Snart går dere vel i kjoler og tanga. Bare for å gå litt OT her, men *rekke opp hånda* Kjole i hvert fall! Og dere jenter begynte ved å gå med bukse! Og det er flere eksempler på menn i kjolelignende saker fra ages ago også Toga og lignende lakener slike lakengubber går / gikk med, sarong er skremmende flott, men det er vel gjerne unisex óg. Så har vi skjørt for menn, aka kilt. Yay for den Hårbøyle er i og for seg helt okay. Jeg gikk med en sort eller marineblå *husker ikke* da jeg var yngre og hadde lengre hår. Gav faen i hva folk sa. Men jeg gikk også med ei hårspenne i leppa, så ... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hårbøyle blir litt voldsomt, hvorfor ikke bruke bånd isteden? Lenke til kommentar
jocha Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 GOSH! helst itte! hvorfor vil du gå med det egentlig?? hvis håret står i veien så bruk pannebånd, ol. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Har sett flere gutter som bruker det, men skepsisen er der fortsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå