Gå til innhold

Hårbøyle på gutter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eemm..?

Hårbøyle på gutter høres litt feil ut i mine ører.. Vet ikke om jeg har sett dette skikkelig i virkeligheten.. Bilde?

Altså, hvis det er snakk om å bruke hårbøyle når en skal drive med sport, så er mer forståelig.. Hvis dette ikke er sånn standard jentebøyle som detter fort av....?

Lenke til kommentar
Personlig liker jeg det, men tør ikke gå med det selv, for da vil alle kalle meg homo.

Å herregud, ikke stygt ment, men pingle..

Ikke la andre som er usikker på sin seksuelle legning hindre deg i å bruke noe du liker..

Men hårbøyle på gutter er jeg veldig, veldig skeptisk til, fortsatt ikke sett noen som kler det.

Lenke til kommentar
Personlig liker jeg det, men tør ikke gå med det selv, for da vil alle kalle meg homo.

Å herregud, ikke stygt ment, men pingle..

Ikke la andre som er usikker på sin seksuelle legning hindre deg i å bruke noe du liker..

Men hårbøyle på gutter er jeg veldig, veldig skeptisk til, fortsatt ikke sett noen som kler det.

enig med homme der ass. er ikke farlig og bli kalt gay av og til heller :p

Lenke til kommentar
Synes ikke du bør la andre avgjøre om du bør bruke det eller ikke, men å lytte til tips kan også være en hjelpende faktor.

OT: Etter min mening kommer det helt ann på utseende. Beckham brukte under sin tid i Real Madrid på OG utenfor banen. Men jeg vil selvsagt føye til at det er HELT avhengig av utseende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Bruker strikk, men bøyle kommer jeg aldri til å gå med.

Du kan låne min røde med hvite prikker på. ^^

Bøyle på gutter kan faktisk være ganske najs!

Hadde den vært rosa med røde jordbær så!

Det har jeg! Låne?

----

Vi jenter får ikke ha noenting i fred! Først stjeler guttene fargen rosa, så sminken og nå hårbøylen. :no: Snart går dere vel i kjoler og tanga. :ermm:

Lenke til kommentar

Tenk i hodet: "Hårbøyle på gutter" Nei, for svarte faen, ikke nok med at det finnes gutter som bruker sminke, jenteklær, lebestift what ever...hårbøyle setter definitivt foten over grensa EN gang til. Det er uutholdelig femi.

Sorry, men MIN mening, tross alt det trådstarter er ute etter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...