hansjqrg1 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hva mener dere om hårbøyle på gutter? Kom gjerne med begrunnelser på hvorfor dere liker/ikke liker det. Personlig liker jeg det, men tør ikke gå med det selv, for da vil alle kalle meg homo. Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 eemm..? Hårbøyle på gutter høres litt feil ut i mine ører.. Vet ikke om jeg har sett dette skikkelig i virkeligheten.. Bilde? Altså, hvis det er snakk om å bruke hårbøyle når en skal drive med sport, så er mer forståelig.. Hvis dette ikke er sånn standard jentebøyle som detter fort av....? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 For å være knakende ærlig, det ser dynge ut. Det er ingen skam å ta vare på utseendet sitt, men grensa går et sted. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Personlig liker jeg det, men tør ikke gå med det selv, for da vil alle kalle meg homo. Å herregud, ikke stygt ment, men pingle.. Ikke la andre som er usikker på sin seksuelle legning hindre deg i å bruke noe du liker.. Men hårbøyle på gutter er jeg veldig, veldig skeptisk til, fortsatt ikke sett noen som kler det. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Personlig liker jeg det, men tør ikke gå med det selv, for da vil alle kalle meg homo. Å herregud, ikke stygt ment, men pingle.. Ikke la andre som er usikker på sin seksuelle legning hindre deg i å bruke noe du liker.. Men hårbøyle på gutter er jeg veldig, veldig skeptisk til, fortsatt ikke sett noen som kler det. enig med homme der ass. er ikke farlig og bli kalt gay av og til heller Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Enda ikke sett noen som har kledd det til nå. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Å gå med det til vanlig syntes jeg nesten er litt drøyt, men flere fotballspillere som bruker det under kamp. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Det der vil jeg kalle et strikk. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Det der vil jeg kalle et strikk. Kall det hva du vil, det er en bøyle. Endret 17. april 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Tevez bruker vel bøyle og strikk. Beckham gikk også med hårbøyle og hårstrikk før. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Tevez har ved flere anledinnger tatt ut bøylen av håret under kamp, så ingen tvil at det er bøyle nei. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Personlig liker jeg det, men tør ikke gå med det selv, for da vil alle kalle meg homo. Synes ikke du bør la andre avgjøre om du bør bruke det eller ikke, men å lytte til tips kan også være en hjelpende faktor. OT: Etter min mening kommer det helt ann på utseende. Beckham brukte under sin tid i Real Madrid på OG utenfor banen. Men jeg vil selvsagt føye til at det er HELT avhengig av utseende. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Bruker strikk, men bøyle kommer jeg aldri til å gå med. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Bruker strikk, men bøyle kommer jeg aldri til å gå med. Du kan låne min røde med hvite prikker på. ^^ Bøyle på gutter kan faktisk være ganske najs! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 For å være knakende ærlig, det ser dynge ut. Det er ingen skam å ta vare på utseendet sitt, men grensa går et sted. What he said Lenke til kommentar
Johanssen Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Bøyle minner meg om innebandy, og det ser etter min mening helt forferdelig ut.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Bruker strikk, men bøyle kommer jeg aldri til å gå med. Du kan låne min røde med hvite prikker på. ^^ Bøyle på gutter kan faktisk være ganske najs! Hadde den vært rosa med røde jordbær så! Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Bruker strikk, men bøyle kommer jeg aldri til å gå med. Du kan låne min røde med hvite prikker på. ^^ Bøyle på gutter kan faktisk være ganske najs! Hadde den vært rosa med røde jordbær så! Det har jeg! Låne? ---- Vi jenter får ikke ha noenting i fred! Først stjeler guttene fargen rosa, så sminken og nå hårbøylen. Snart går dere vel i kjoler og tanga. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 OT: Etter min mening kommer det helt ann på utseende. Beckham brukte under sin tid i Real Madrid på OG utenfor banen. At enkelte fotballspillere bruker det gjør det ikke noe mindre femi. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Tenk i hodet: "Hårbøyle på gutter" Nei, for svarte faen, ikke nok med at det finnes gutter som bruker sminke, jenteklær, lebestift what ever...hårbøyle setter definitivt foten over grensa EN gang til. Det er uutholdelig femi. Sorry, men MIN mening, tross alt det trådstarter er ute etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå