aspic Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hei! Eg er ein freshing på Ubuntu (7.04). Eg skal ikkje leggje skjul på at eg regelrett har slitt med å få systemet opp på eit stabilt plan. Det tok ca. ein dag å få opp trådlaust nett, men no er altså alt det viktige fiksa! Eg må berre seia eg er ekstremt imponert over "brukerstøtta" Ubuntu har. Dei gongane eg har støtt på eit problem (som ikkje var sjeldan), har eg slengt inn ei lita frase i google, og det har kome opp eit relevant svar frå Ubuntu.com sitt forum nærast alle gongane. Mektige greier i forhold til MS sin support. Javel, nok skryt og til "problemet". Eg lurer på korleis eg kan integrere automatisk e-postsjekk i Ubuntu. Noko à la MS sitt opplegg med Live MSN. Der kjem det opp ei lite rute nede i høgre hjørnet som fortel meg at eg har fått ny mail. Går dette i Ubuntu? Eg prøvde meg litt på "Evolution e-post", men fekk ikkje det til å funke. Forslag? Mvh. nyfrelst Linuxfan Løysinga finn du her. Endret 17. april 2008 av aspic Lenke til kommentar
Del Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Konverter til gmail, så installerer du checkgmail, eller en screenlet hvis du vil ha det mer fancy. For KDE har du kcheckgmail, og litt mer fancy superkaramba add-in. Gmail støtter også IMAP som du greit setter opp i Thunderbird , Evolution og KMail. Som en fin bonus er web-interfacen til gmail suveren, og du får plug-in til Firefox som gjør at du kan bruke kontoen til lagring. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Gah.. Har eigentleg tenkt på det lenge. Korleis vert det med IM og slikt då? Kan eg kjapt flytte kontaktane mine over? (Frå Hotmail til Gmail altså). Lenke til kommentar
Del Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Godt mulig at du finnes en migration assistent eller noe, men det er vel ingenting i veien for å fortsette å bruke msn til IM. Stort sett alle klientene støtter det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Pidgin viser en notis øverst i kontaktlisten når du har fått en mail. Men det kommer ikke noen popup-boks som på Live Messenger. Eller så kan du ha Thunderbird kjørende hele tiden og sette den til å sjekke Hotmailen hvert minutt (eller et lengre intervall). Der kommer det opp popup når du har fått ny mail. Du fikser Hotmail i Thunderbird ved hjelp av Webmail-utvidelsen. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Ja, eg bruker Pidgin som IM program atm, men har ikkje lagt merke til denne notisen du snakker om. Kjem notisen når eg får ny mail, eller om eg har uleste? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Etter litt roting i innstillingane til Pidgin fann eg ei innstilling kor eg kunne skru på det du snakka om Endre. Takk Tråden er meir eller mindre løyst. Gå inn i hovudvindauget på Pidgin: Accounts --> Ned på din konto og følg pila vidare --> Edit Account: Så huker du av "New mail notifications". Endret 17. april 2008 av aspic Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Legg gjerne til [LØST] i tittelen, og link til innlegget hvor løsningen er i første post! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå