Gå til innhold

Helikopter og bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig motiv, men jeg tror det ville blitt enda bedre om hadde bøyd deg enda lenger ned.

Synes bildet ble litt for lyst.

Litt mye luft, og halen til helikopteret til høyre trakk litt oppmerksomhet.

Ellers et veldig klart bilde, fokuset sitter.

(og fjern signaturen på bildet!)

Endret av eirik_a
Lenke til kommentar

Aerospatiale AS-350?

On-top: Enig med han over her at du kunne bøyd deg litt mer ned.. Jeg synes det ble litt lyst venstre i bildet og ser ut til at du har fått noe dritt på linse/sensor? Det ville jeg photoshoppa vekk ;)

Ellers et greit motiv :)

Endret av gilera
Lenke til kommentar

Takk for hurtig svar. Skal prøve meg litt fram, å se om eg klare å få fiksa på d dere nevnte :)

Er ikkje berre første post og første uploada bilde, er og et av di første bilda eg gjorde noe med i Photoshop. Så er fortsatt på det stadiet der eg ikkje helt vet ke eg skal gjøre for å få ønska resultat, men prøver meg fram til eg kansje treffer. Får se om eg eventuelt finner meg noen gode guider her på forumet.

Aerospatiale AS-350?

Eurocopter AS 350 B3+ for å vere nøyaktig :)

Lenke til kommentar

Utrolig dårlig dynamisk omfang og belysning. Har du dratt litt hardt i kontrast-spaken eller er dette original? Himmelen har i alle fall ingen pen tone og skyggene er altfor kraftige. Kanskje også viktig å få vekk en haug med forstyrrende elementer i bilde også. Kanskje bruke polfilter.

Lenke til kommentar
Utrolig dårlig dynamisk omfang og belysning. Har du dratt litt hardt i kontrast-spaken eller er dette original? Himmelen har i alle fall ingen pen tone og skyggene er altfor kraftige. Kanskje også viktig å få vekk en haug med forstyrrende elementer i bilde også. Kanskje bruke polfilter.

Som nevnt før, detta var et av di første bilda eg gjorde noe med i photoshop... Når det e sagt, så har eg lagt ut et til... Tok det i fra begynnelsen igjen og satt igjen med et som kansje vart litt bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...