Salt kjeks Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hei Hver gang jeg starter min PS3 må jeg logge på og slikt... Går det an at jeg slipper å gjøre det for hver gang, bruker nesten alltid samme brukerprofil. Vil helst ha det slik at den også begynner å spille av DVD/spill automatisk, går det? Endret 17. april 2008 av grizzlyx Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 ja til alt.... Gidder ikke gå inn i menyen å finne det ut for deg, det kan du gjøre selv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Pickwick skrev: ja til alt....Gidder ikke gå inn i menyen å finne det ut for deg, det kan du gjøre selv. For ett opplysende å hjelpfullt svar Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Inne på "Settings -> System Settings" finner du "Disc Auto Start" På "Users" kan du trykke trekant på din bruker, da får du opp muligheten "Auto-login". Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Zlatzman skrev: Inne på "Settings -> System Settings" finner du "Disc Auto Start"På "Users" kan du trykke trekant på din bruker, da får du opp muligheten "Auto-login". Ah, flott :!: Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå