vikingkylling Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg ser ganske mye film på PCen da den har bedre skjerm og høytalere enn TVen, og det er mange filmer man ikke får tak i her i Norge av forskjellige grunner. Jeg har derfor lyst til å gjøre dvd-spilleren sonefri, men hvordan gjør jeg det? Når jeg bytter en plate fra sone 1 til sone 2 eller omvendt får jeg beskjed om å endre sonen til selve dvd-spilleren, men det kan bare gjøres fire ganger til sammen av en eller annen teit grunn. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvis du søker på google etter "regionfree dvd software" eller lignende finner du mye Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Prøvd å spille av med VLC? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Takker for svar, skal prøve begge to. Hm.. VLC klarer ikke å ta den, og alle programmene jeg fant er bare shareware og koster penger. Ingen som vet om noe gratisprogram? Endret 21. april 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
atlef Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvilken DVD-rom er det? Du kan kanskje finne sonefri firmware. Post gjerne den korrekte beskrivelsen, dette står ofte i brennerprogrammet eller i enhetsbehandlingen. Så skal jeg se om jeg finner slik firmware. Gir dog ingen garantier. atlef. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Slenger meg på jeg også. Flytter til USA i August. Regner med jeg skal bruke datamaskinen til å se film på av og til der borte også. Så skulle gjerne fått gjort den sonefri . Er jo bare 5 ganger eller noe den kan stilles.. ? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 DVD-spilleren er en TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D ATA Device. Og ja, den kan stilles inn på ny some fem ganger. Jeg har tre ganger igjen. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hvis du vil ta sjansen på en oppgradering av firmwaren til spilleren, som lastes ned her. Les nøye før du gjør dette. Jeg er ikke ansvarlig, jeg bare videreformidler informasjonen. atlef. Beklager at linkene ikke fungerte, men den oppdaterte skal fungere. Endret 27. april 2008 av atlef Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Takker, men ingen av linkene fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå