Rabster Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kom med fyldig rapport på hvordan de er når du har prøvd dem. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Willdo.. venter på dem ennå.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Nå har jeg mottatt dem og kan si at dette ikke var helt det jeg forventet. Jeg har riktignok mottatt noen beskyttere, men dette kvalifiseres neppe til leggbeskyttere, dette skal være bakpå foten. Meget behagelig å bruke, de er bare 2-3mm tykke. Skal bruke dem på trening idag så vi får se videre. Legger ut bilde av dem senere. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Litt spent på hvordan disse sitter. Er du utsatt for mye "juling" når du spiller, eller er det "brent barn skyr ilden" og at du har blitt sakdet tidligere som gjør deg så beskyttelsesfiksert? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Er en spillertype som får mye bank. Veldig utsatt ettersom at jeg er såpass liten (178cm). Liten og rask, da blir det mye spark i bena når det er store spillere som ikke klarer å henge med. Fungerer greit nok, sitter greit. Måtte tape dem sammen med leggbeskytterne, slik at de hang på bakpå leggen. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Har akkurat vært på fotball nå, skal se om jeg får tatt noen etterpå. Det var det å huske dette nå da Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Bildene ble ganske store så de kommer som vedlegg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå