Gå til innhold

Nye leggskinn/leggbeskyttere, hvilke? pris spiller ingen rolle

vargaz

Anbefalte innlegg

Det var dårlig med tråder om leggbeskyttere.

I mine øyne er dette noe av det viktigste utstyret vi bruker, derfor spiller ikke penger noen faktor for meg her.

Jeg er villig til å betale 2000kr for leggskinn om de er verdt det.

Jeg ønsker det beste, likevel vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe. Når jeg ser over forskjellige webbutikker er utvalget ganske labert. Jeg leste for en stund siden (et år eller noe?) om Skjelbreds nye leggbeskyttere. Er det mulig å kjøpe noe lignende den dag i dag? slik jeg forstår det skulle det være top kvalitet, noe jeg absolutt ikke tviler på.

http://www.rbkweb.no/vis/4343

Uansett, gode leggbeskyttere, kvalitet kommer først, pris kommer etterpå. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså som sagt, prisen betyr lite, jeg mente det var snakk om 1000kr stk for de heldekkene beskytterne til Skjelbred, de gikk irundt foten etter hva jeg forsto.

Som sagt pris spiller ingen rolle, så du trenger ikke engang å kommentere det. Beskytte "godtnok" hvor vil du med det?

Hvis det er betydelig kvalitets forskjell på et par som koster 500 og et par som koster 1000, så slår jeg jo til.

Det er jo bare å komme med forslag om det er noen som vet om noe.

Lenke til kommentar

Vet ikke om heldekkende er noe paranoid, men finner du de så kjør på. Kan dessverre ikke hjelpe deg der.

Men sist jeg var på Torshov så jeg på et par leggbeskyttere du formstøpte etter din egen fot. Så at disse blant annet var blant de mest solgte på Unisport. Vil nok muligens gi deg litt sikrere beskyttelse, med tanke på at de faktisk sitter godt på dine legger. Har ingen erfaring med disse selv, men vurderer de neste gang jeg skal ha nye leggskinn.

Torshov

Lenke til kommentar

Har du bestilt fra den butikken før da?

Jeg lurer på om jeg faktisk bare skal bestille et par, for 200kr.. hva er vel det.. så får jeg i alle fall prøvd dem, vet ikke hvilken størrelse jeg trenger, så må prøve å finne ut av det.

Lenke til kommentar
Har du bestilt fra den butikken før da?

Jeg lurer på om jeg faktisk bare skal bestille et par, for 200kr.. hva er vel det.. så får jeg i alle fall prøvd dem, vet ikke hvilken størrelse jeg trenger, så må prøve å finne ut av det.

jeg fant internett sia, den beskytter både foran og bak ser det ut som. http://www.armadillo-sports.com/What-does-it-look-like.aspx

hvis ikke linken funker så er det bare å søke på Armadillo Calf & Achilles Protector på google, gå inn på sia og trykke på what does it look like.

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skjønner ikke helt hvordan de finner ut min størrelse ved å vite hvor høy jeg er.. kan jo være at jeg har usedvanlig lange, eller korte bein.

Det er sant uansett. Jeg kjøpte Umbro leggskinn hos Intersport og spurte om hjelp for å finne min leggskinn størrelse, og de spurte selvfølgelig hvor høy jeg var.

Lenke til kommentar

Er det noen som har bestilt ifra denne butikken før? når jeg skal registrere meg som kunde på jeg velge country to plasser, på den ene kan jeg skrive norway, mens på den andre har jeg ingen mulighet til å velge norge.. hva gjør jeg med dette?

*Fant det.. måtte velge utenfor EU, trodde de mente Europa, men de mente tydligvis den Europeiske union.

Da var forresten Armadilla'ene bestilt.. så får vi se da :) Ble totalt på 250kr inkl. frakt.

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...