eripaul1 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Et par spørsmål... Er det mulig å endre navnet på symbolene på hjem-skjermen på touchen? for eksempel endre at det står yr.no o.l? Kanskje det finnes noen programmer som gjør dette? Jeg har installert facebook-applikasjonen. Finner ingen knapp for å logge meg ut, er ikke dette mulig? Vil jeg alltid være pålogget? Og til slutt...De forhåndsinstallerte applikasjonene på ipoden, som aksjer og været. Hvis jeg avinstallerer de, er det ikke mulig å få de installert igjen på et senere tidspunkt? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Et par spørsmål...Er det mulig å endre navnet på symbolene på hjem-skjermen på touchen? for eksempel endre at det står yr.no o.l? Kanskje det finnes noen programmer som gjør dette? Jeg har installert facebook-applikasjonen. Finner ingen knapp for å logge meg ut, er ikke dette mulig? Vil jeg alltid være pålogget? Og til slutt...De forhåndsinstallerte applikasjonene på ipoden, som aksjer og været. Hvis jeg avinstallerer de, er det ikke mulig å få de installert igjen på et senere tidspunkt? Kan ikke andre på navnene til programmene, nei. Ang. Facebook, gå på brukeren din, "Ola Normann". Oppe i hjørnet skal det stå "Log out". Hvis du avinstallerer forhåndsinstallerte applikasjoner tror jeg du bare vil få de tilbake ved å gjenopprette. Lenke til kommentar
eripaul1 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Et par spørsmål...Er det mulig å endre navnet på symbolene på hjem-skjermen på touchen? for eksempel endre at det står yr.no o.l? Kanskje det finnes noen programmer som gjør dette? Jeg har installert facebook-applikasjonen. Finner ingen knapp for å logge meg ut, er ikke dette mulig? Vil jeg alltid være pålogget? Og til slutt...De forhåndsinstallerte applikasjonene på ipoden, som aksjer og været. Hvis jeg avinstallerer de, er det ikke mulig å få de installert igjen på et senere tidspunkt? Kan ikke andre på navnene til programmene, nei. Ang. Facebook, gå på brukeren din, "Ola Normann". Oppe i hjørnet skal det stå "Log out". Hvis du avinstallerer forhåndsinstallerte applikasjoner tror jeg du bare vil få de tilbake ved å gjenopprette. Ok, takk for svar:) Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Et lite spørsmål til deg; hvordan sletter man forhåndsinstallerte applikasjoner? Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Mulig jeg tar feil her, men jeg tror ikkedu kan fjerne de forhåndsinstallerte programmene. Sikkert mulig hvis du jailbreaker den. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Trodde ikke det jeg heller, men hvis han har fått det til uten å jailbreake vil jeg gjerne vite hvordan. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bra tråd...kjekt for de som finne nye ting til ipoden, slik som meg. Men det hadde vært bra om folk også skrev hvor/hvordan de fikk de forskjellige programmene. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 De fleste programmene ligger på iTunes store vil jeg tro, men noen av de må du nok også ha jailbreaka iPod for å få. Da får du de via Cydia/Installer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå