-MarL- Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Er Planetarion gratis eller må man betalle for det? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Tror det er gratis, akkurat som Earth Doom og alle de andre spilla av den typen, har ikke prøvd dt selv, men det er nok gratis ja... stikk inn på sia og sjekk Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 hmm.. Var det ikke gratis før a? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Soldier_448: Du trenger ikke lage en ny post for hver setning, eller for hver ting du kommer på. Prøv å rediger den forrige posten din i steden. Lenke til kommentar
Deg Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Prøv XENOCIDE3001 det er kjempe bra og gratis www.xenocide3001.net Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Er det en liste over alle sånne spill på nette???? Når blir Planetarion gratis? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Soldier_448: Du trenger ikke lage en ny post for hver setning, eller for hver ting du kommer på. Prøv å rediger den forrige posten din i steden. mkayh, skal prøve å huske dette i fremtiden Lenke til kommentar
Sepiroth Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Du har mange foskjellige Planetarion-alternativer. Dawn of Myth, Mechwars, Utopia og mange fler som jeg ikke kan huske for øyeblikket. Planetarion var gratis de 4 første rundene, men det ble kjøpt opp av et selskap som satte priser på spillet. Det koster ikke altfor mye, men hele teamet har blitt skiftet ut nå så Planetarion har nok aldri vært så svekket som det er nå.. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Litt feil det Sepiroth her skriver. Planetarion var gratis de fire første rundene. Så satte de opp prisen til $10. Det var planetarion selv som bestemte at det ikke skulle være gratis lengre. Grunnen var at en av hoved-sponsorene trakk seg i siste liten. Planetarion har blitt kjøpt opp av et annet selskap. Det er helt rett, men det skjedd ikke mellom runde 4 og 5. Det skjedde før Runde 9. Hele teamet har ikke blitt skifta ut. Spinner er der fortsatt. Det finnes flere gratis-alternativer. Jeg har spilt Dark Galaxy, Starsphere og MechWars. Du finner flere på mpogd.com. Lenke til kommentar
Sepiroth Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Javel. Jeg visste ikke all den infoen du har kommet med nå siden jeg har ikke fått med meg noen ting siden jeg sluttet å spile i runde 4, p.g.a pengemangel. Jeg ble bare oppdatert av venner som har spilt i de siste rundene og da fikk jeg høre at "hele" teamet ble byttet ut. Men men, sånt skjer. Takk for at du rettet opp mine feiltagelser da Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det kostet femti spenn i sommer (2002). Det er en såkalt free-greie på planetarion, så du kan spille fritt til du har fått 3mill i score, så må du betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå