Luringfax Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Jeg vurderer å kjøpe meg en ny bæbar pc. Derfor har jeg sett på mange alternativer og lurer på hvem om ener seg best til spill. Kriteriene er: den trenger ikke å kunne kjøre spillene på maks, bare dra dem sånn helt greit. Og at det bra kjøp. Alternativ 1 Acer Alternativ 2 Multicom (dere kan gjerne legge til evt. hva jeg burde legge til på denne PC-en.) Alternativ 3 Dell (den billigste modellen) Alternativ 4 ASUS Alternativ 5 HP Budsjettet skal helst ligge rundt 7000kr. Takker for svar! Endret 17. april 2008 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Marius WL Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Om du skal holde deg under 7000 (rundt) - og samtidig ha en pc du kan spille på, så bør du opp på hd2600 eller 8600gs/gt. Derfor disse alternativene under: Acer sak med 8600gs Acer 17" med 8600GT - litt dyrere Acer 17" med HD2600 (ati) - litt over 7000 denne også Om du skal i dette segmentet med "billig gamer laptop" så ender du opp med acer. De du selv linket til hadde enten nvidia 8400gs eller intel gma3100 skjermkort med delt minne, og de egner seg ikke til å spille på. Hvis ikke får du gå opp til 9000kr, og får et helt annet utvalg i gamerlaptoper av en litt annen standard. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du kan vel konfigurere en til den prisen på dell.no? Hvis du i tillegg gjør som meg og venter på neste kupongkode kan du få god PC billig. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Så ingen av disse pc'ene funker greit til spill? Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tror du kanskje bør spesifisere nærmere hvilke spill du ønsker å spille. Intel gma-skjermkort fungerer generelt sett dårlig, men 8400 burde holde til spill som f.eks WOW. Vet ikke om du har sett dette tilbudet på netshop, kan kanskje vurderes det også: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95760 Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Så tilbudet fra netshop vil funke? Wow, Css, WarRock. Bare slike spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå