Ksungam Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg jobber nå på en bensinstasjon, har jobbet der i en 7-8 måneders tid. Har jobbet kun annenhver helg, men har tatt en del ekstra vakter når sjefen har spurt. Tror både sjefen og eiern er godt fornøyd med meg. Men jeg har av diverse grunner nå lyst på ny jobb; jeg liker ikke vaktperiodene (07-15,15-23,23-07), det er begynt en del nye folk som jeg missliker, dessuten har flere av vennne på jobben sluttet, eller er på vei til å slutte, lønnen er temmelig dårlig osv. Men jeg har ikke lyst til å slutte før jeg har sikret meg en annen jobb, er det noen lur måte jeg kan gjøre dette på? Når man søker på jobb skal man jo helst levere cw, med tidligere jobber osv, skal jeg føre opp at jeg fortsatt har en jobb som jeg skal slutte på? Og i så fall kan jeg jo ikke levere noen anbefaling fra min gamle sjef. Lenke til kommentar
Mr_Petter Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg ville ha startet med å ta meg en tur på finn.no å lete etter jobber, lagre de jobbene du er interessert i, og ta en og en for deg og se hva de krever osv. Du trenger nødvendigvis ingen anbefalinger, selv om de liker jo å få det. Men nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er og hvordan jobbmulighetene er der du bor, men hvertfall hvor jeg bor(i kristiansand området) så er det ganske stor etterspørsel etter butikkmedarbeidere, og der tror jeg de fleste har en god sjanse Lykke til med å finne en ny jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå