Henry9 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 jeg har 3 spørsmål om tekken 5. 1: Er det akkurat som tekken 5 til ps2? Hva er nytt? 2: På online delen er det slik at jeg kan invitere en venn til å spille med meg? 3: Hvordan er Online? Er det mange moduser? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 1. For det første, det er online. Det støtter også HD grafikk. Det er ingen prologues eller epilogues i spillet, utenom 3 (Armor King, Lily og Dragunov) som er ganske skuffende 2. Du kan gjøre det ja, selv om jeg aldri har gjort det, men har sett funksjonen. 3. Det er bare vanlig 1v1 slossing. Du joiner et rom med folk i og du venter på din tur. Vinner du får du stå, taper du går du tilbake i køa (som er veldig frustrerende). Kan også nevne at det kan lagge fryktelig. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 åkei! Takk.. Kan man lage privat rom liksom? Når man inviterer en venn? så ingen andre kan komme inn? Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har ikke laget rom selv. Men du kan velge å bare ha med én motstander, så ja, det er nok mulig. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 1. For det første, det er online. Det støtter også HD grafikk. Det er ingen prologues eller epilogues i spillet, utenom 3 (Armor King, Lily og Dragunov) som er ganske skuffende 2. Du kan gjøre det ja, selv om jeg aldri har gjort det, men har sett funksjonen. 3. Det er bare vanlig 1v1 slossing. Du joiner et rom med folk i og du venter på din tur. Vinner du får du stå, taper du går du tilbake i køa (som er veldig frustrerende). Kan også nevne at det kan lagge fryktelig. spillte det akkurat online for første gang i dag. morro er det, men utrolig fustrerende at det lagger å utrolige mye at du taper hver kamp, å deretter vente en stund for å spille igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå