Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Vurderte frem og tilbake om jeg skulle poste disse siden jeg ikke er fornøyd selv, men lar det stå til. dessverre tatt gjennom et vindu, og fra en uheldig vinkel mtp lyset men hadde ikke mye valg da brettet er på verandaen i andre etasje. Tatt med et Canon A650IS EXIF finnes på linkene under hvert bilde http://captain-odegard.com/gallery/main.php?g2_itemId=289 http://captain-odegard.com/gallery/main.php?g2_itemId=292 Endret 17. april 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
emero Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Helt utrolig at disse er tatt med en Powershot og under de forholdene du beskrev. Med dette tatt i betraktning synes jeg disse er alle tiders. Synd fokusen på det første landet på fuglemateren og ikke fuglen, men det er det som er vanskelig med fugler i flukt. Du har ikke tid til store justeringene. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 *Ingen* fuglebilder blir bra om foringen er med Lenke til kommentar
emero Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 fordi du synes det? smaken er som baken; delt og kan til tider stinke... jeg synes det er morsomt med fuglebrettbilder. betyr det at jeg bør stilles ut på sirkus? Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det var synd det med fokusen på det første bildet, ellers så kunne det blitt et veldig artig bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Helt utrolig at disse er tatt med en Powershot og under de forholdene du beskrev. Med dette tatt i betraktning synes jeg disse er alle tiders. Synd fokusen på det første landet på fuglemateren og ikke fuglen, men det er det som er vanskelig med fugler i flukt. Du har ikke tid til store justeringene. Fokusen var litt lei ja. Brukte manuell fokus og kakket i vinduet samtidig som jeg klikket på utløseren. Hadde lyst til å bruke større blender for å få bedre fokusområde, men var mer prekært å holde ISO og lukkertid nede, så av mangel på lyskaster var det blenderen som fikk svi :/ Endret 18. april 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå