Gå til innhold

Nattsalg av GTA4 29. april?


Anbefalte innlegg

Det svarte seg og forhåndsbestille tydligvis. Hørte rykter i køen om kun 15 spill til ps3, og selv om jeg var temmelig langt fremme, fikk jeg ikke tak i et eksemplar. Til x-box 360 hadde derimot ingen forhåndsbestilt, så der var det fritt frem. Tror det kommer til å bli slik fremover også. I morgen trapper jeg opp utenfor lefdal før kl. 10, men forventer ingen verdens ting. De fleste GTA-gamerne har tydligvis ps3, uheldigvis :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med Game/Spiderman i Trheim? Lang kø? Har reservert ett eksemplar der, plukker d opp imorgen. Mulig med vanlig innbytte av andre spill på Game, når man kjøper GTAIV også vel?

 

Game i Bergen hadde i alle fall et tilbud med innbytte av 2 360/ps3 spill så fikk man GTA IV + 100 kr i hånda ved forhåndsbestilling, så det gjelder vel også tr.heim

 

sinnsykt deilig å ha spillet i boks. Nr.2 i køen i bergen. Fikk med 12 måneders gold abb og 500 live points gratis

Lenke til kommentar
Haha! Jeg fikk det siste eksemplaret av GTA IV til PS3 på nattsalget! :D

 

Seriøst, jeg hadde flaks :p

 

hvor?

 

SpaceWorld i Tromsø ;)

 

Det var utrolig mange folk der :p

 

åja :) 599 på space da?

 

Nei, tror det ble på tilsammen 480 kroner (eller'no) inkludert depositumet jeg måtte betale på 50 kroner for å få spillet :)

Lenke til kommentar
Haha! Jeg fikk det siste eksemplaret av GTA IV til PS3 på nattsalget! :D

 

Seriøst, jeg hadde flaks :p

 

hvor?

 

SpaceWorld i Tromsø ;)

 

Det var utrolig mange folk der :p

 

 

Virket det som de hadde nok x360 der da? tenkte å slentre innom i morgen tidlig. Evt. Elkjøp på Jekta.

 

Da jeg dro derifra var det 2 stk igjen, men de tror jeg forsvant relativt fort etter hvert ;)

Endret av dannad
Lenke til kommentar

Var på Platekompaniet på Oslo City for en time siden, var et par kopier igjen.

 

yeah, ble noe knask til slutt :)

 

PS: Litt artig det som står på boksen: "Ekstremt voldelig innhold! Bør verken kjøpes eller benyttes av personer under 18 år".

 

Edit: La meg bare gjøre det litt klarere: "Ekstremt voldelig innhold! Bør verken kjøpes eller benyttes av personer under 18 år".

Endret av Boye
Lenke til kommentar
Var på Platekompaniet på Oslo City for en time siden, var et par kopier igjen.

 

yeah, ble noe knask til slutt :)

 

PS: Litt artig det som står på boksen: "Ekstremt voldelig innhold! Bør verken kjøpes eller benyttes av personer under 18 år".

 

Edit: La meg bare gjøre det litt klarere: "Ekstremt voldelig innhold! Bør verken kjøpes eller benyttes av personer under 18 år".

 

Ved å skrive sånt på eska får de bare alle pubertale gutter under 18 år til å drømme de våteste gamer-drømmer. Det skulle stått Inneholder søte, rosa enhjørninger i stedet, så hadde de under 18 holdt seg unna :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...