Gå til innhold

Nattsalg av GTA4 29. april?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt klart at Spaceworld i oslo sentrum skal ha nattåpent værtfall, gikk forbi der i dag, og det var et fint ark klistret over vinduene til butikken med tekst "nattåpent 24.00" noe i den duren.

 

Var innom der i dag og spørte om sjangsene for å få tak i PS3-versjonen. Fikk til svar at da måtte jeg være jævlig tidlig ute, noe jeg ikke kommer til å gidde. Satser på Lefdal kl. 10 i morra.

Lenke til kommentar

Tidlig ute? vil det si at de har få kopier av spillet eller at de venter mange folk? Husker jeg var det på nattåpent når halo 3 ble lansert, var ikke akkurat mange folk der når jeg møtte opp da, var vel 2-4 stykker, så kom det litt flere ettersom klokken nærmet seg 24.00 såklart.

Lenke til kommentar
Tidlig ute? vil det si at de har få kopier av spillet eller at de venter mange folk? Husker jeg var det på nattåpent når halo 3 ble lansert, var ikke akkurat mange folk der når jeg møtte opp da, var vel 2-4 stykker, så kom det litt flere ettersom klokken nærmet seg 24.00 såklart.

 

De får inn få PS3-versjoner, samt at de forventer at pågangen blir så stor at sjangsen for å få tak i det blir liten.

Lenke til kommentar
Tidlig ute? vil det si at de har få kopier av spillet eller at de venter mange folk? Husker jeg var det på nattåpent når halo 3 ble lansert, var ikke akkurat mange folk der når jeg møtte opp da, var vel 2-4 stykker, så kom det litt flere ettersom klokken nærmet seg 24.00 såklart.

Nå er vel GTA 4 en litt større tittel enn Halo 3 da. I tillegg så slippes GTA på begge de store konsollene som gjør at det skal være rimelig å anta at flere vil kjøpe/stille opp for å kjøpe GTA enn Halo i natt. Og tar jeg ikke helt feil så er også GTA enda mer kjent enn Halo, noe som igjen vil gjøre at folk vil vente på dette spillet. Er jo også hypet til skyene, noe som også hjelper.

Lenke til kommentar
tipper at han mente "ingen av våre butikker"

 

Noen som skal på lillelondon her ? (trondheim)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
X-Game-TR-Poster_GTA4(2)(preview).jpg

 

 

Jeg tror jeg stikker en tur dit.

 

Får man kjøpt spillet kl 21.00 eller må man vente til klokken er rundt midnatt?

Er det forresten noen inngang tro?

Lenke til kommentar
Tidlig ute? vil det si at de har få kopier av spillet eller at de venter mange folk? Husker jeg var det på nattåpent når halo 3 ble lansert, var ikke akkurat mange folk der når jeg møtte opp da, var vel 2-4 stykker, så kom det litt flere ettersom klokken nærmet seg 24.00 såklart.

Nå er vel GTA 4 en litt større tittel enn Halo 3 da. I tillegg så slippes GTA på begge de store konsollene som gjør at det skal være rimelig å anta at flere vil kjøpe/stille opp for å kjøpe GTA enn Halo i natt. Og tar jeg ikke helt feil så er også GTA enda mer kjent enn Halo, noe som igjen vil gjøre at folk vil vente på dette spillet. Er jo også hypet til skyene, noe som også hjelper.

 

 

Jo såklart, jeg selv tipper GTAIV vil selge langt mer enn Halo 3. Men ble bare litt usikker på den "tidlig ute" delen. Håper virkelig ikke jeg møter opp og blir stående å får vite at det ikke er nok av kopier slik at jeg får en.

Lenke til kommentar

Her er forresten Dagbladets liste over nettbutikker som har nattsalg av GTA4:

 

• Spaceworld Oslo, Storgata

• Spaceworld Fredrikstad

• Spaceworld Bergen Storsenter

• Spaceworld Tromsø, Nerstranda

• Xgame - Lille London i Trondheim

• Gamezone i Kristiansand, Lillehammer og Stavanger

• Game Oslo, Kirkegata

• Playcom DVD Galleriet Bergen storsenter

• Musikkverket Alliance Platebar, Sandefjord

• Musikkverket Halden

• Musikkverket Askimtorget

• Musikkverket Rygge Storsenter (på Peppes Pizza)

 

 

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/04/28/533884.html

Lenke til kommentar
Tidlig ute? vil det si at de har få kopier av spillet eller at de venter mange folk? Husker jeg var det på nattåpent når halo 3 ble lansert, var ikke akkurat mange folk der når jeg møtte opp da, var vel 2-4 stykker, så kom det litt flere ettersom klokken nærmet seg 24.00 såklart.

Nå er vel GTA 4 en litt større tittel enn Halo 3 da. I tillegg så slippes GTA på begge de store konsollene som gjør at det skal være rimelig å anta at flere vil kjøpe/stille opp for å kjøpe GTA enn Halo i natt. Og tar jeg ikke helt feil så er også GTA enda mer kjent enn Halo, noe som igjen vil gjøre at folk vil vente på dette spillet. Er jo også hypet til skyene, noe som også hjelper.

 

 

Jo såklart, jeg selv tipper GTAIV vil selge langt mer enn Halo 3. Men ble bare litt usikker på den "tidlig ute" delen. Håper virkelig ikke jeg møter opp og blir stående å får vite at det ikke er nok av kopier slik at jeg får en.

Hvis du ikke skal stille i natt, så er det stor fare for at det ikke vil være flere eksemplarer igjen er jeg redd. jeg har hørt at enkelte butikker har problemer med å gi de som har forhåndsbestilt sine eksemplar... Det sier litt om hvor mange som har tenkt seg dette spillet.

Lenke til kommentar

@DeNile: Har tenkt til å stille meg opp i løpet av kvelden, før 24.00 en gang. Du fikk det bare ut til å virke som at om man ikke stiller seg opp i veldig god tid, så får man ikke et eksemplar. Håper værtfall at de har en 10-20 ps3 GTAIV liggende.

 

Edit: At det er problemer med leveransen, eller at butikkene har får få kopier til å dekke etterspørselen er greit, men det man da være mulig å få tak i et eksemplar på spaceworld ikveld så lenge man møter opp før 24.00.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
tipper at han mente "ingen av våre butikker"

 

Noen som skal på lillelondon her ? (trondheim)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
X-Game-TR-Poster_GTA4(2)(preview).jpg

 

 

Jeg tror jeg stikker en tur dit.

 

Får man kjøpt spillet kl 21.00 eller må man vente til klokken er rundt midnatt?

Er det forresten noen inngang tro?

 

Salget begynner 24.00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...