Gå til innhold

Nattsalg av GTA4 29. april?


Anbefalte innlegg

For status om butikkene har det på lager må det tas kontakt med den respektive butikk.

 

Gamezone Kristiansand har tilgjenglige.

Men om man forhåndsbestiller er dette ingen garanti? Og kan dere gå ut med hvor mange ps3 versjoner som er tilgjengelige ? :)

 

Og en pris? :) 599,- ?

 

Hvis man har forhåndsbestilt i butikken er man garantert en kopi. Og vi har en god del tilgjenglig også. :)

 

Prisen i butikk ligger på 499,-

 

Mvh,

Gamezone

Så hva med køsystem? Er det en "forhåndsbestillings-kø" og en "ikkeforhåndsbesitllings-kø"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For status om butikkene har det på lager må det tas kontakt med den respektive butikk.

 

Gamezone Kristiansand har tilgjenglige.

Men om man forhåndsbestiller er dette ingen garanti? Og kan dere gå ut med hvor mange ps3 versjoner som er tilgjengelige ? :)

 

Og en pris? :) 599,- ?

 

Hvis man har forhåndsbestilt i butikken er man garantert en kopi. Og vi har en god del tilgjenglig også. :)

 

Prisen i butikk ligger på 499,-

 

Mvh,

Gamezone

Så hva med køsystem? Er det en "forhåndsbestillings-kø" og en "ikkeforhåndsbesitllings-kø"?

 

Nei. Det vil nok være samme køen.

Lenke til kommentar

Det er viktig å merke seg at en del butikker i bergens området hvertfall, er usikker på om de vil få inn noen kopier før tirsdag. Dette kommer av at den distrubitøren ikke har noe særlig erfaring, og hvertfall ikke med en så stor tittel som dette. Det kan med andre ord føre til at noen butikker ikke får inn spillet før etter release dato.

Lenke til kommentar
Så de som ikke har bestillt må bare vike for de som har, hvis det ikke er flere kopier igjen som ikke er holdt av?

 

Alt av forhåndsbestillinger er lagt av - og det er flere tilgjenglige etter det.

Dette gjelder også forhåndsbestilling over telefon ? :)

 

Så lenge du er skrevet opp på listen så.

Lenke til kommentar
Så de som ikke har bestillt må bare vike for de som har, hvis det ikke er flere kopier igjen som ikke er holdt av?

 

Alt av forhåndsbestillinger er lagt av - og det er flere tilgjenglige etter det.

Dette gjelder også forhåndsbestilling over telefon ? :)

 

Så lenge du er skrevet opp på listen så.

Er det noe du kunne sjekket opp nå, om jeg gir deg navn over PM ? :)

 

Blir nervevrak her, hehe! :)

Lenke til kommentar
Så de som ikke har bestillt må bare vike for de som har, hvis det ikke er flere kopier igjen som ikke er holdt av?

 

Alt av forhåndsbestillinger er lagt av - og det er flere tilgjenglige etter det.

Dette gjelder også forhåndsbestilling over telefon ? :)

 

Så lenge du er skrevet opp på listen så.

Er det noe du kunne sjekket opp nå, om jeg gir deg navn over PM ? :)

 

Blir nervevrak her, hehe! :)

 

Er dessverre ikke på jobb nå, hehe, men du kan sende en mail til [email protected] så skal jeg sjekke i morgen. ;-)

Lenke til kommentar
Så de som ikke har bestillt må bare vike for de som har, hvis det ikke er flere kopier igjen som ikke er holdt av?

 

Alt av forhåndsbestillinger er lagt av - og det er flere tilgjenglige etter det.

Dette gjelder også forhåndsbestilling over telefon ? :)

 

Så lenge du er skrevet opp på listen så.

Er det noe du kunne sjekket opp nå, om jeg gir deg navn over PM ? :)

 

Blir nervevrak her, hehe! :)

 

Er dessverre ikke på jobb nå, hehe, men du kan sende en mail til [email protected] så skal jeg sjekke i morgen. ;-)

Knall! :) Mailen er sendt.

Lenke til kommentar

EB Games Moss skal hvertfall ikke, hørte "fug" her på forumet nevnte at Spaceworld Mosseporten heller ikke skal ha natteåpent, tviler også på at Spaceworld Amfi skal ha det. Og fra det jeg har hørt tidligere her i tråden så skal ikke Elkjøp ha natteåpent, så det er det vel ikke flere valg her i Moss? :\ Har jo forrhåndsbestilt på EB Games, men hadde vært gøy å bare møtt opp for å se hvordan det gikk med nattesalget.

Lenke til kommentar
Det er viktig å merke seg at en del butikker i bergens området hvertfall, er usikker på om de vil få inn noen kopier før tirsdag. Dette kommer av at den distrubitøren ikke har noe særlig erfaring, og hvertfall ikke med en så stor tittel som dette. Det kan med andre ord føre til at noen butikker ikke får inn spillet før etter release dato.

 

Vet du hvilke butikker dette gjelder?

 

Edit: *puh*

Med panikk i hjertet ringte jeg DVD-butikken på Galleriet og spurte om de hadde fått GTA. Jepp, det hadde de så der blir det nattsalg :)

Tusler ned i ellevetiden og stiller meg i kø. Har allerede avtalt med en venn at han skal komme med en termos varm te mens jeg venter. :love:

Endret av GETINTHEVAN
Lenke til kommentar
Det er viktig å merke seg at en del butikker i bergens området hvertfall, er usikker på om de vil få inn noen kopier før tirsdag. Dette kommer av at den distrubitøren ikke har noe særlig erfaring, og hvertfall ikke med en så stor tittel som dette. Det kan med andre ord føre til at noen butikker ikke får inn spillet før etter release dato.

 

Vet du hvilke butikker dette gjelder?

 

Edit: *puh*

Med panikk i hjertet ringte jeg DVD-butikken på Galleriet og spurte om de hadde fått GTA. Jepp, det hadde de så der blir det nattsalg :)

Tusler ned i ellevetiden og stiller meg i kø. Har allerede avtalt med en venn at han skal komme med en termos varm te mens jeg venter. :love:

Gode nyheter at DVD-galleriet har fått inn :new_woot: , takk for at du ringte, hehe. Jeg er et vrak for akkurat den posten over der, men nå har de jo fått det, så da er alt OK, igjen, takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...