vegavnil Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 DVD.com på Galleriet i Bergen har nattåpent.Der skal jeg stå i kø i alle fall. Der har eg forhåndsbestillt og See you there! Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Vet hvor jeg skal spørre dette så tar det like gjerne her. Noen som vet når vgp.ca begynner å sende ut GTAIV spilla? Er det på 29. April eller et par etterpå? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Vet hvor jeg skal spørre dette så tar det like gjerne her. Noen som vet når vgp.ca begynner å sende ut GTAIV spilla? Er det på 29. April eller et par etterpå? Send dem en mail og spørr Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Er det noen som vet om det blir nattsalg av GTA IV i Alta? Endret 20. april 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har de fleste her planer om å kjøpe spillet ved midnatt, og dermed gå hjem og spille natta lang? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har de fleste her planer om å kjøpe spillet ved midnatt, og dermed gå hjem og spille natta lang? Om muligheten byr seg, ja. =) Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har de fleste her planer om å kjøpe spillet ved midnatt, og dermed gå hjem og spille natta lang? Får se, regner med at jeg må på jobb, så det blir litt vanskelig. Spørs om det blir lett å legge seg til å sove når man veit at man har GTA4 i hus. Lenke til kommentar
Necromancer911 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vet at dem skal ha nattåpent på spaceworld i storgata, natt til 29. april. Kommer nok til å stå i køen å vente på å komme inn, har for¨åndsbetilt derifra men dette er jo bare noe man ikke kan vente med å få kl 1800 om dagen. Gleder meg noe sykt til å få spillt det. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hørte av en bekjent som jobber på EB at spillene muligens ikke blir levert til butikkene i tide til å ha nattsalg men at de blir levert den påfølgende morgenen! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 DVD.com på Galleriet i Bergen har nattåpent.Der skal jeg stå i kø i alle fall. Der har eg forhåndsbestillt og See you there! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Vet at dem skal ha nattåpent på spaceworld i storgata, natt til 29. april. Kommer nok til å stå i køen å vente på å komme inn, har for¨åndsbetilt derifra men dette er jo bare noe man ikke kan vente med å få kl 1800 om dagen. Gleder meg noe sykt til å få spillt det. Snakker vi om Oslo eller en annen by? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har de fleste her planer om å kjøpe spillet ved midnatt, og dermed gå hjem og spille natta lang? Why not? Eller dem kjøper spillet da dem har også en pc men dem klarer ikke vente ca 9 måneder for å spille GTA IV. Det hadde jeg ikke klart, og har heller ikke råd til ny maskin Lenke til kommentar
Necromancer911 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vet at dem skal ha nattåpent på spaceworld i storgata, natt til 29. april. Kommer nok til å stå i køen å vente på å komme inn, har for¨åndsbetilt derifra men dette er jo bare noe man ikke kan vente med å få kl 1800 om dagen. Gleder meg noe sykt til å få spillt det. Snakker vi om Oslo eller en annen by? Snakker om Oslo ja. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er det noen fra tønsberg her som vet om farmansstredet har natt salg? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Spaceworld i oslo, ved H&M har nattsalg. Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sendte mail til Elkjøp for å høre om de kommer til å ha nattåpent, og fikk dette svaret tilbake: Hei og takk for din henvendelse Det er ingen butikker som skal ha nattåpent på grunn av release av et spill. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Carina G Kundesenter Ut fra dette svaret virket det som om personen som svarte tok det som en selvfølge at ingen butikker kommer til å ha nattåpent "bare" på grunn av et simpelt spill Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 vell elkjøp er jo fucked og da. dem driter jo i alt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sendte mail til Elkjøp for å høre om de kommer til å ha nattåpent, og fikk dette svaret tilbake: Hei og takk for din henvendelse Det er ingen butikker som skal ha nattåpent på grunn av release av et spill. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Carina G Kundesenter Ut fra dette svaret virket det som om personen som svarte tok det som en selvfølge at ingen butikker kommer til å ha nattåpent "bare" på grunn av et simpelt spill Skriv tilbake og si at det er flere som skal ha oppe da Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Gjorde det nå. Så får jeg vente å se om jeg i det hele tatt får no svar ... Endret 24. april 2008 av SanStian Lenke til kommentar
End-re Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) tipper at han mente "ingen av våre butikker" Noen som skal på lillelondon her ? (trondheim) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 24. april 2008 av egzeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå