Gå til innhold

Nattsalg av GTA4 29. april?


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om butikker i de store byene som vil ha midnattsalg av GTA4? Spillet slippes jo den 29. april så det bør vel være mulig å selge det fra klokken 00.01.

 

For midt vedkommende er det Oslo som er interessant, men denne tråden bør nå være åpne for info om alle steder som har midnattsalg av GTA4.

 

Det er vel et par forumbrukere som jobber i bransjen så vidt jeg vet. Dere får fyre løs med den imformasjonen dere har.

 

Det er vel rimelig å annta at de som hadde nattsalg av Halo3 (hvis det var noen :hmm: ) også har det samme når GTA4 kommer :thumbup:

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som vet om noen steder i sandefjord hvor de vil ha nattåpent på GTA-dagen?

 

Slenger meg på den.. Eneste jeg veit er at Expert ikke kommer til å selge det.. Men Freerecordshop har vel hatt nattåpent tidligere? Noen som veit når FRS blir til EB Games?

Lenke til kommentar

Elkjøp har vel ikke forhåndsalg. Får satse på en av de den 29.

 

Var innom Game (tidl. Spider-man) i Kirkegata i Oslo. De skulle ha nattåpent og fortalte at de får mye færre PS3 utgaver enn xbox360. Det er litt kjipt egentlig at det ser ut som de fleste er "utsolgt" for forhåndsbestilling av ps3 versjonen, det var ihvertfall Game.

 

Gjett hvem som skal sjekke aviser for GTA4 reklame den 28. april :-)

Lenke til kommentar
GTA IV release date is 25-04-2008 in Poland.

Heldige polakkere! Håper nå på at dette skal skje her hjemme i Norge.

 

Heldige polakker. Sjukt at BARE polen får den dealen der^^

 

edit: Kanskje det er noe pr stunt, og niko er fra polen?

Du skal ikke se bort ifra det :p

 

Men nå er jo Niko fra Øst Europa da. Noe som kan høres på den gebrokkene Engelsken hans og det står i "storyen" til GTA IV at han er fra Øst Europa et sted, Og siden Polen ligger i Sentral Europa, Så er nok ikke det tilfelle.

 

Men, det kunne vært en fin teori vist ikke det motsatte allerede var bevist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...