Gå til innhold

[GTA]Preorder eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stakk nedom dvd-galleriet i bergen for en halv uke siden, det var ikke noe problem å få forhåndsbestillt det, med tanke på at jeg er 16, det stod en skallet svær mann bak kassedama og stirret på hele prosessen, så jeg trodde jeg var fortapt, men det viste seg å gå fint, "hade bra" sa han til og med :p

Og damen sa også at "vi kommer til å ha nok", så det var jo ekstra digg! Sender brodern ned for å hente det den 28.4, så blir det ca.0 timer med søvn den natten... Og jeg som har matte tentamen den 29.4.. Uff uff...

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar
Hvilke nettsteder kan man bestille det til PS3 og få det på dagen nå?

Jeg bestilte fra Vgp.ca, trur det skal komme dagen før eller samme dagen som det kommer ut :D

 

Har meget gode erfaringer med VGP. Men etter det jeg har erfart så sender de ut spillene samme dagen de lanseres. Tidligst dagen før. Og da har du spillet tidligst 2 dager etter release i norge.

Lenke til kommentar
Hvilke nettsteder kan man bestille det til PS3 og få det på dagen nå?

Jeg bestilte fra Vgp.ca, trur det skal komme dagen før eller samme dagen som det kommer ut :D

 

Har meget gode erfaringer med VGP. Men etter det jeg har erfart så sender de ut spillene samme dagen de lanseres. Tidligst dagen før. Og da har du spillet tidligst 2 dager etter release i norge.

Noooo jeg som håpet på å få det på release dag..

Men kanskje jeg er heldig :D

Lenke til kommentar

Kamerat fikk denne mailen fra gamezone:

Hei. Det blir veldig knapt om tid med utsendelsen av GTA IV da vi ikke får det på lager før den 28. April grunnet at Rockstar ikke vil at -noen- utsalgssteder skal ha det før. Så om du får det 29. April tør jeg rett og slett ikke si. Det avhenger litt av hvor du bor i landet og om postgangen er normal.

 

Med vennlig hilsen / Kind regards - Gamezone AS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...