Andrs Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg beklager veldig at jeg ikke klarer å suge til meg kunnskap fra de andre trådene i kategorien, men det er fordi jeg ikke forstår så ekstremt mye av dette. Jeg ønsker uansett å se på tv på pcen. Her i huset har vi kabel, så det ville vært fint og få stikki den inn en plass i pcen. kan det tenkes at jeg bare kan plugge inn en kabel og la alt virke? pcen min: http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...541759;c:100584 hvis ikke: Finnes det noe eksternt kort som kan gjøre dette mulig? så billig som overhodet mulig. Kabelen tror jeg er digital, siden vi har en boks under tven. Og jeg ønsker å bruke windows media center tingen i windows vista home prmium til å se på. (blir det problemer?) Det hadde vært fint om noen kunne kommet med noen svar. Takk:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Sjekk her. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Takk for svar:). de greien der så fine ut, og dyre... Men hva må det være på pcen for at den skal kunne stikke en kabel rett inn? Jeg tror jeg kan få lsta opp et bilde av baksiden av pcen om et par timer, så kan de som kan det si om det er noe som ligner på noe brukans der kanskje . Takk. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Pluggen på baksida var trådløs nettverkskortantenne. Da var ikke det relevant. men noen som har noe mer å si? Endret 18. april 2008 av Andrs Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Ok. Da er greia nå at jeg ønsker å ha en så billig som mulig og helst ekstern greie da, for å se tv på pcen, for eksempel usbting, men finnes det noe billigere enn 700kroner? jeg tar den billigste fungerende ettersom jeg ikke har så forfedelig mye penger. For signalet må vel dekodes eller noe lignende? planen er å bruke windows media center proframvaren på pcen. Takk Endret 18. april 2008 av Andrs Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Siste bumpin jeg lover. Er det noen som har noe mer å tilføye? f.eks tips om blligere løsninger? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er det mulig at du har både analoge og digitale signaler fra kabeltv leverandøren? Hvilken leverandør har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå