akilles Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Registrerer at www.zepto.no reklamerer for to nye modeller. Den med widescreen visste vi vel forsåvidt om, men Zepto 2100 var i hvertfall ukjent for meg. Blir spennende å se prisen på denne. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 z-note 2100 blir sikkert rimelig i og med at det ikke er pentium 4-m som står i , men vanlig prosessor etter det jeg kan se. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Men når kommer Wide'n?? *har lyst på* Lenke til kommentar
fashion Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg skulle gjerne hatt en Wide. Er det noen som vet eller har sendt dem mail og spurt når den kommer? Lenke til kommentar
akilles Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Sitat fra Zepto-epost angående Z2100: "Med P4, 2,4GHz, 256MB ram, combo DVD/CD-RW og 40GB harddisk vil den komme på kr. 11.900,- + mva. Vekten ca 3,4 kg. Leveringsklar i løpet av denne uken???" Prisen blir altså 14756,- inkl.mva uten operativsystem. Selv om det er SXGA+ (1400x1050)-skjerm virker den ganske dyr, eller hva...? Selv om de virker litt usikre på levering, skulle man vel tro at widescreen-modellen kan leveres omtrent samtidig. De har jo tross alt begynt å reklamere for den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå