Hammertime Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg flytter til USA for å gå på skole i August, og trenger derfor en bærbar. Skal bruke den til skole , men også til MMORPG's som AoC osv. Siden dollaren er så lav osv så regner jeg med at jeg får en til en bra pris. Makspris jeg er villig til å bruke er 13-15 norske lapper. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du får vel finne en modell i Norge, også kjøper du den bare i USA i stedet Vet ikke helt hva du spør etter...du får kjøpt akkurat de samme greiene i USA som i Norge + litt til. Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du får vel finne en modell i Norge, også kjøper du den bare i USA i stedet Vet ikke helt hva du spør etter...du får kjøpt akkurat de samme greiene i USA som i Norge + litt til. ibuypower.com ^^ er ei bra side.. men det spørs om du må ringe di for og sende den til norge Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Stikk innom bestbuy og se på tilbudene, grei kjede med masse gode tilbud. Du trenger ikke å bruke så mye for en laptop. Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Det jeg tenkte er å kjøpe en pc mens jeg er i USA, og lurte på hvilke bærbare som er the shizzle nå, til spilling helst Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kom med alternativer til modeller du kan tenke deg så kan vi komme med våre synspunkter. Best-buy er omtrent usa sin utgave av elkjøp, anbefales. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kom med alternativer til modeller du kan tenke deg så kan vi komme med våre synspunkter. Best-buy er omtrent usa sin utgave av elkjøp, anbefales. Kansje en AlienWare hadde funket for deg? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Alienware er store strømslukende beister, anbefales ikke for å ta med til skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå