benbeni89 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hei! Skulle sette inn et hovedkort for en nå. Socket 754. Så hadde jeg en "ekstern" usb bak pc`en som skulle kobles på. Når jeg hadde koblet alt som jeg trodde det skulle kobles, så startet jeg den, men så så jeg det glødet nede ved der jeg koblet på den eksterne usb`en. Jeg dro fort ut kontakten.. Så dro jeg ut ledningen til USB`en og prøvde igjen. Det skjedde ikke noe da.. Kan det være jeg har satt kontakten her feil vei? Det som er problemet er at jeg ikke får noe bilde! Kan det være pga av dette? Eller er det noe annet jeg må teste ut? Jeg hører ikke noe pip fra PC`en når den slår seg på heller.. SE BILDER Endret 17. april 2008 av benbeni Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ser ut som du må ha deg nytt HK, heldig visst ingenting annet røk! Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Ser ut som du må ha deg nytt HK, heldig visst ingenting annet røk! Hva kan være grunnen til at det skjedde da? EDIT: Jeg tok ut og inn hovedkortet akkuratt. Men nå ser det ut til å fungere Endret 17. april 2008 av benbeni Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Vel, det er jo fortsatt komponenter på hovedkortet som har gått opp i røyk, så noe galt er jo på ferde. Normalt sett skal det ikke gå an å koble feil vei på USB-headeren på hovedkortet, da et av hullene på pluggen er plombert. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Det var ingen av hullene som var plumbert nei.. Skjekket dette.. Men jeg skal gjøre den ferdig imorra, så da får vi se.. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Hei igjen! Jeg kjøpte et "nytt" hovedkort jeg fant på bruktmarkedet. Det var samma HK bare SE utgave. Når jeg fikk det i posten kikket jeg for morroskyld på samme sted som mitt var brent, dette før jeg satt det inn, og jaggu var det brent på samme sted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå