WD1200BB Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har koblet opp pc til tv'n. Alt fungerer helt konge, men når jeg setter i en DVD eller kjører en DIVX så får jeg ikke noe bilde. Der filmen skal liksom vises er det bare sort. Har vært borti dette før, men finner ikke noe fix. Anyone? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Bruk TVtool, sett TV som primary eller slå av hardwareakselerasjon. Lenke til kommentar
balrog Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 TVTool anbefales på det varmeste, men det støtter kun nvidia-kort. Men jeg tipper at du kjører bilde på pc-skjermen og tv'en samtidig, isåfall er det her problemet ditt ligger. Skjermkortet klarer ikke å sende ut nok signal til å takle begge skjermene samtidig, og viser derfor kun bilde på den ene. Hvis har mulighet til å sette tv som primary, gjør det. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Se denne tråden : http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=92797 Yoda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå