Gå til innhold

ultimate gamer pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du blir sikkert slakta for å være useriøs når du vil ha en datamaskin til 50k. Folk kommer også til å si at man kan få en nesten like bra maskin til 12k.

Drit i de som er misunnelige og bare er her for å ødelegge for andre.

Har selv pc for godt over 50k , så jeg sier bare: Stå på krava dine :D

Lykke til med en en dårlig, men gøy invistering :mrgreen:

Lenke til kommentar

Jeg har alltid en "ny gamer" liste klar:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=66592

Du kan bytte ut prosessoren med en dyr quad om du vil, men ikke sikkert ytelsen blir noe bedre. I tillegg kan du slenge på en ekstra disk kontroller og fylle den med SSD disker. Nizzen kan sikkert anbefale noe her ;)

Grafikkortene er av litt eldre dato, muligens vil du ha to 9800GTX istedet. de gir litt mer pr watt.

Lenke til kommentar
... har hørt så masse negativt om dell ...

Dell er greit nok det, men prisene deres kan variere veldig i forhold til markedet. Noen ganger et røverkjøp, andre ganger katta i sekken. Man må bare sammenligne med konkurrentene.

Dell yter forøvrig merkbart bedre service om man kjøper som bedrift ... men da har man ingen angrerett :)

EDIT: Det er nå uansett mye morsommere å bygge selv! jeg oppdaterte min handleliste, den var blitt for gammel så jeg:

Dette er ett rått utgangspunkt. Den kan forbedres med raske harddisker i raid0 og du kan få bedre prosessor ... men dette skal jo kjøles ned og slikt :)

Endret av dirtysteel
Lenke til kommentar
har hørt så masse negativt om dell

kan du få alienware i norge da?

Hvis du vil kjøpe fra Alienware må du inn på www.alienware.com eller www.alienware.co.uk og bestille derfra. Pcen blir sendt til Norge fra USA eller England hvis jeg ikke tar helt feil..

Lenke til kommentar

Du kan bytte ut prosessoren med en dyr quad om du vil, men ikke sikkert ytelsen blir noe bedre. I tillegg kan du slenge på en ekstra disk kontroller og fylle den med SSD disker. Nizzen kan sikkert anbefale noe her ;)

Grafikkortene er av litt eldre dato, muligens vil du ha to 9800GTX istedet. de gir litt mer pr watt.

å fylle den opp med ssd disker blir å kaste bort peng, iallfall slek prisen er no

tenkte eg skulle ha eit par 1tb disker da

og vil ha to kraftige graffik kort

quad core over 3,0

eit kabinett som ser bra ut

2 stk 4gb minner

lydkortet huskar eg ikkje no

24" skjerm skulle vel vera passleg

alt det andre ekstra utsyret har eg alt

trenge hjelp med valg av hovudkort

ka meir trenge eg da?

Lenke til kommentar

å fylle den opp med ssd disker blir å kaste bort peng, iallfall slek prisen er no

tenkte eg skulle ha eit par 1tb disker da

og vil ha to kraftige graffik kort

quad core over 3,0

eit kabinett som ser bra ut

2 stk 4gb minner

lydkortet huskar eg ikkje no

24" skjerm skulle vel vera passleg

alt det andre ekstra utsyret har eg alt

trenge hjelp med valg av hovudkort

Ville mer ha hatt 2 20" eller 2 22" Dual screen :)

ka meir trenge eg da?

Lenke til kommentar

Dell er et RAN i forhold til andre nettbutikker.

31k for 2x 8800GTX og bare 800 mhz DDR2 ram? I tillegg vet man aldri hva slags hovedkort man får med...

Man sparer sinnsykt mye på å bygge pcen selv, og man slipper å betale for all "dritten" man aldri kommer til å bruke uansett..

Anyways, er du mest interessert i dyrest mulig PC? Eller beste gaming pcen?

Lenke til kommentar
Dell er et RAN i forhold til andre nettbutikker.

31k for 2x 8800GTX og bare 800 mhz DDR2 ram? I tillegg vet man aldri hva slags hovedkort man får med...

Man sparer sinnsykt mye på å bygge pcen selv, og man slipper å betale for all "dritten" man aldri kommer til å bruke uansett..

Anyways, er du mest interessert i dyrest mulig PC? Eller beste gaming pcen?

er inntersert i best mulig gamer pc

og trenger og hjelp med bygging av pc

så er på jakt etter eit mulig oppsett, som eg da kan få f.eks. komplett til å lage for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...