Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med innlogging etter oppgradering av Vista til SP1

Anbefalte innlegg

Oppgraderte Vista til SP1 igår, via Windows Update. Alt av oppdatering gikk fint, ingen feilmeldinger eller andre problemer. Etter reboot derimot fikk jeg et problem, jeg får ikke logget inn! Taster inn korrekt passord, får se "Welcome" et øyeblikk før den viser meg "Logging off..." og vips så er jeg tilbake til påloggingsmenyen igjen. Prøvde å restarte i "Last known good configuration" med samme resultat. Fikk PCen opp i Safe Mode, lagde en ny bruker, og den kan jeg logge inn helt fint. Vil naturligvis beholde alt av settings så hadde håpet å slippe å slette den gamle kontoen og starte på ny. Noen idèer?

Har googlet litt rundt, nærmeste jeg kom var problemer knyttet til feil path til userinit.exe men det problemet har ikke jeg.

Oppgraderte laptopen på samme måte først, og der gikk alt på skinner og brukerkontoene fungerer utmerket.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg la inn i dag og fikk samme problem... men jeg får ikke logget inn i sikkerhetsmodus heller, så jeg kommer ikke inn på pcen i det hele tatt... veldig irriterende... får denne meldinga når jeg skal logge inn:

Mislykket pålogging for Group Policy Client-tjenesten.

Ingen tilgang.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Jeg la inn i dag og fikk samme problem... men jeg får ikke logget inn i sikkerhetsmodus heller, så jeg kommer ikke inn på pcen i det hele tatt... veldig irriterende... får denne meldinga når jeg skal logge inn:

Mislykket pålogging for Group Policy Client-tjenesten.

Ingen tilgang.

Du har slettet profilen din og da får du ikke logget inn lenger.. dat filer mangler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...