Nylende24 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei, nå har min ps3 starta med noen feil. den fruser seg i xmb og bråker som en ps2 på det værste. jeg skal sende den inn til EB-games, som sender den vidre til nordisk film. MEN, kan ta opp til 2-4 UKER. har jeg noe krav på å få låne en ps3 da? håper på fort svar. mvh QuReX/Nylende24 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Absolutt ingen krav på å få låne en ps3. I tillegg får ikke nordisk film inn nye 60gb før tidligst i mai var vel det siste jeg hørte.. måtte høyere makter være med deg Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 60gb kan absolutt bråke en del innimellom. 40gb'en til en kompis skulle man tro ikke var slått på en gang når den kjører. Men hvor ofte klikker XMB? Lenke til kommentar
Nylende24 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Okei, det var litt synd da... off.. nettopp kjøpt meg GT5P. å bestilt meg GTA. off... jaja. jeg får spilt å sånn, men i går formaterte jeg alt på den. å det hjalp ikke noe. jeg trykker på PS-knappen, å den henger seg med EN GANG. får ikke gått tilbake . bare opp å ned. på valga mellom " slå av systemet " og " bytt kontroller " eller hva det var. å om jeg skal bytte bilde til bakrund, så henger den seg. den henger seg VÆR gang jeg gjør det jeg sa nå. Er utrolig trist. godt å høre at den er bråkete av seg. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hmm, ja, det hørtes jo ikke bra ut. Du burde i alle fall høre med EB Games om du kan få låne en 40 gb inntil videre, men det er ikke vanlig prosedyre. Lenke til kommentar
Nylende24 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 hehe, ja , er ikke noe fett for å si det sånn.. men de sa at de ikke gjør det gett.. utrolig trist .. men men, håper at den er i orden etter den blir fiksa da. btw, takk for hjelp : D Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 De fikser den ikke, den erstattes med ny, noe dem ikke har. 60en min bråker ikke, men den står ganske fritt.. en kopis har sin inni en lukket stereobenk, ps3 vifta bråker ganske heftig iblant når han spiller.. Lenke til kommentar
Nylende24 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 hva mener du ? får jeg ikke min tilbake ? men en 40gb ? : O Lenke til kommentar
Candey Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 hva mener du ? får jeg ikke min tilbake ? men en 40gb ? : O Vis de ikke kommer til å reparere maskinen din og heller gi deg en ny kommer du nok til å måtte få en 40GB PS3 tilbake. Da kommer du nok til å få 2-3 spill med på kjøpet siden 60GB PS3 er "mer verdt" eller hva jeg kan si. Det er hva jeg har hørt tidligere men. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Okei, det var litt synd da... off.. nettopp kjøpt meg GT5P. å bestilt meg GTA. off... jaja. jeg får spilt å sånn, men i går formaterte jeg alt på den. å det hjalp ikke noe. jeg trykker på PS-knappen, å den henger seg med EN GANG. får ikke gått tilbake . bare opp å ned. på valga mellom " slå av systemet " og " bytt kontroller " eller hva det var. å om jeg skal bytte bilde til bakrund, så henger den seg. den henger seg VÆR gang jeg gjør det jeg sa nå. Er utrolig trist. godt å høre at den er bråkete av seg. Utifra hva du sier her er det jo neppe en HW feil, jeg ville tro at det er SW som sliter. Jeg er ikke sikker, men det finnes sikkert en måte man kan få lagt inn SW på nytt. Kjører man vanlig update får man beskjed om at nyest SW er installert, men er helt sikkert en måte man kan tvinge den til og legge inn ny SW...?? Det at maskinen din bråker mer nå kan jo skyldes at det har samlet seg en del støv i maskinen. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Å sende den inn hadde hvertfall vært last resort for min del.. MÅ ha 60gb.. surf deg rundt på forum og se om andre med lignende problem muligens kan ha klart å fikse det, kanskje du kan ringe nordisk film? bare vaser ut forslag Lenke til kommentar
dioX Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 jeg sende min på rep. og nordisk film brukte 6 uker på og skaffe en ny til meg siden jeg nekta 40GB. du bør virkelig tenke deg om før du leverer inn og om du godtar 40GB +mellomlegg. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Absolutt ingen krav på å få låne en ps3. I tillegg får ikke nordisk film inn nye 60gb før tidligst i mai var vel det siste jeg hørte.. måtte høyere makter være med deg Får de inn nye 60GB maskiner i Mai mener du? Trodde disse var fullstendig ute av produksjon jeg å umulig å skaffe utenom brukt Lenke til kommentar
dioX Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Får de inn nye 60GB maskiner i Mai mener du? Trodde disse var fullstendig ute av produksjon jeg å umulig å skaffe utenom brukt Nordisk Film får inn små partier fra restlager som skal gis ut ved reparasjoner men kommer ikke ut i butikkhyllene... Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er jævlig kjett hvis du må bytte en 60 GB mot en 40 GB. Playback funksjonen er noe av det viktigste synes jeg, og hadde ikke klart å levd uten den :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har ikke helt fulgt med på 60GB/40GB greia, og vant nettopp en 60GB. Forøvrig så lurer jeg litt da på hvorfor 60GBen ikke er tilgjengelig for salg? Så litt rundt, men fant ikke noe spesifikt om det. Noen som kan forklare meg hva som skjer med den? Dumper de bare støtten for PS2 heeelt? Takk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er penger spart det veit du, så derfor sitter vi igjen med 40GB i butikkhyllene. Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=842568 Istedenfor og bytte harddisk, så kan du koble den som er inne i PS3 til en PC (via SATA) og formatere den der. Men husk og formater til fat32 og ikke NTSC. Viktig viktig =) Ta en backup hvis du kan også, så mister du ikke savegames etc. Good luck Endret 18. april 2008 av electron84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå