MacBain Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ingen? Kan da kjøpe dette på Elfa eller nede på supern. Må bare ha størrelsen på skurene og "ringene". Også disse "isolerings" ringene, eller hva f de er til. Du må bruke M5 skruer som er 15mm lange og M5 nylon eller fiberskiver (kan være vannskelig å få tak i, jeg kjøpte ihvertfall på biltema). Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 M5 12mm holder... og skivene MÅ være 1mm tykke Lenke til kommentar
marama Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) M5 10mm holder i massevis. pluss fiberskiver. Endret 18. april 2008 av marama Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Erstatter ikke M$ defekte konsoller? Makan! Endret 18. april 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Erstatter ikke M$ defekte konsoller? Makan! Jo, men ikke når de er flashet Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Erstatter ikke M$ defekte konsoller? Makan! Jo, men ikke når de er flashet Aha! Hmm, kunne vel bytta de og egentlig, har jo spenn xP Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sant det, men når den er flashet, så er boxen åpnet, og da kan ikke MS vite om det er personen som åpnet boxen sin skyld eller om det har skjedd av seg selv. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er det noen sider du kan sende den inn til hvis du har moddet den? (for å fikse rrod) Feks. modnet eller modtech? Klarte ikke finne noen slik tjeneste. Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er det noen sider du kan sende den inn til hvis du har moddet den? (for å fikse rrod) Feks. modnet eller modtech? Klarte ikke finne noen slik tjeneste. http://mobilbutikken.com/ Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Dritlang Link: http://rcleker.no/index.php?main_page=prod...cfbaa436bcb7c65 Hva med denne? Trenger ikke og modde... Kanskje viss noe skjer så er det bare og sende den "gamle" firmwaren tilbake og sende inn xboxen MED garanti? Lenke til kommentar
ulvepus Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Dritlang Link:http://rcleker.no/index.php?main_page=prod...cfbaa436bcb7c65 Hva med denne? Trenger ikke og modde... Kanskje viss noe skjer så er det bare og sende den "gamle" firmwaren tilbake og sende inn xboxen MED garanti? Må jo åpne maskinen for å montere den saken da Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ja, oppdaga det. Hulk! Trodde det var noe man satt mellom SATA koblingen på hardisken... Men det er da selv da ikke mulig og flashe DVD-Rom`en. Det er tryggere med en chip enn en slik en, vet ikke hvor "farlig" det er og være pålogga Live med kopiert spill... Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Trodde det var noe man satt mellom SATA koblingen på hardisken... Men det er da selv da ikke mulig og flashe DVD-Rom`en. Det er tryggere med en chip enn en slik en, vet ikke hvor "farlig" det er og være pålogga Live med kopiert spill... Vet ikke helt hva det er du prøver å si her, men "Xeno Top gear" og "Xecuter blaster" er to konkurrerende produkter man kan montere inn på Xboxen sin. Begge gjør mer eller mindre samme nytten. Begge fjerner behovet for å måtte åpne xboxen sin hver eneste gang man ønsker å oppdatere firmware - eller det vil si... i alle fall i teorien, for jeg har en Xeno top gear og min erfaring med den er at med enkelte DVD spillere så er det vanskelig å detektere dem via Xenoen. Kan være det bare har noe med Pcen min å gjøre, men i de tilfellene er man nødt til å koble drevet direkte til PCen, og dermed er man likevel nødt til å åpne konsollet hver gang. Men i de tilfeller hvor man har et drev som lar seg detektere via Xenoen så er det greit å slippe å måtte åpne det mere enn den ene (første) gangen. Om du skulle være i tvil: Disse er ingen erstatning for flashing/chip. Og hvis du har chip (f.eks.) trenger du ikke disse i det hele tatt. De er beregnet på folk som flasher, og som flasher inn nye versjoner av firmware mye/ofte. Hvor "farlig" det er med en Xeno koblet til maskinen vet jeg ikke helt. Det er i teorien akkurat like "farlig" som å flashe på andre måter. En xbox med Xeno kan for øvrig ikke sendes til MS for reparasjon i og med at Xenoen er et rimelig håndfast bevis på at boksen er modifisert. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ja jeg fattet det. Trodde koblingen skulle sitte mellom SATA koblingen på ekstern hardisken. Men det er jo umulig da når DVD-Rom'en ikke kan være på samme kabel... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har en kjempeidé! Ikke flash da box! Nå er det for sent for din del. Men om du skulle skaffe en ny, så vlle det kanskje lønne seg å ikke tukle med den. Jeg vil nå si at gyldig garanti er mer verdt enn en modda 360. Eller...du kan si at bikkja di spiste 360n din. Den biter MS helt sikkert på, så dumme som de på telefonen er. Nei, vent... The telefon-dude vil nok si at han må snakke med "sitt super visor". Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hehe. Eller at broren lekte med skrugjernet... Ingen garanti i trådstarters gård nei. Du kan jo prøve dette X-Clamp greierne... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Så, ka endte budet for den defekte boksen på? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Oppfordring til piratkopiering er ikkje tillatt på dette forumet, nokre innlegg er fjerna. Edit: 1 til eg fjerna. Noko diskusjon rundt piratkopiering og pris på spel skal ikkje tas i denne tråden. Ikkje kommenter dette innlegget, reaksjoner tas på PM, ved å rapportere eller ein tilbakemelding i kategorien for tilbakemeldinger om forumet. Endret 22. april 2008 av Zeph Lenke til kommentar
ulvepus Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Budet er oppe i 400kr fra 3 forskjellige, så hvis jeg får 400kr +frakt, så sendes den avgårde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå