Gå til innhold

360 med RROD, bare å kaste?

ulvepus

Anbefalte innlegg

Ingen?

Kan da kjøpe dette på Elfa eller nede på supern. Må bare ha størrelsen på skurene og "ringene". Også disse "isolerings" ringene, eller hva f de er til.

Du må bruke M5 skruer som er 15mm lange og M5 nylon eller fiberskiver (kan være vannskelig å få tak i, jeg kjøpte ihvertfall på biltema).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde det var noe man satt mellom SATA koblingen på hardisken... Men det er da selv da ikke mulig og flashe DVD-Rom`en. Det er tryggere med en chip enn en slik en, vet ikke hvor "farlig" det er og være pålogga Live med kopiert spill...

Vet ikke helt hva det er du prøver å si her, men "Xeno Top gear" og "Xecuter blaster" er to konkurrerende produkter man kan montere inn på Xboxen sin. Begge gjør mer eller mindre samme nytten. Begge fjerner behovet for å måtte åpne xboxen sin hver eneste gang man ønsker å oppdatere firmware - eller det vil si... i alle fall i teorien, for jeg har en Xeno top gear og min erfaring med den er at med enkelte DVD spillere så er det vanskelig å detektere dem via Xenoen. Kan være det bare har noe med Pcen min å gjøre, men i de tilfellene er man nødt til å koble drevet direkte til PCen, og dermed er man likevel nødt til å åpne konsollet hver gang. Men i de tilfeller hvor man har et drev som lar seg detektere via Xenoen så er det greit å slippe å måtte åpne det mere enn den ene (første) gangen.

Om du skulle være i tvil: Disse er ingen erstatning for flashing/chip. Og hvis du har chip (f.eks.) trenger du ikke disse i det hele tatt. De er beregnet på folk som flasher, og som flasher inn nye versjoner av firmware mye/ofte.

Hvor "farlig" det er med en Xeno koblet til maskinen vet jeg ikke helt. Det er i teorien akkurat like "farlig" som å flashe på andre måter. En xbox med Xeno kan for øvrig ikke sendes til MS for reparasjon i og med at Xenoen er et rimelig håndfast bevis på at boksen er modifisert.

Lenke til kommentar

Jeg har en kjempeidé! :new_woot:

Ikke flash da box! Nå er det for sent for din del. Men om du skulle skaffe en ny, så vlle det kanskje lønne seg å ikke tukle med den. Jeg vil nå si at gyldig garanti er mer verdt enn en modda 360.

Eller...du kan si at bikkja di spiste 360n din. Den biter MS helt sikkert på, så dumme som de på telefonen er.

Nei, vent... The telefon-dude vil nok si at han må snakke med "sitt super visor".

Lenke til kommentar

Oppfordring til piratkopiering er ikkje tillatt på dette forumet, nokre innlegg er fjerna.

Edit: 1 til eg fjerna. Noko diskusjon rundt piratkopiering og pris på spel skal ikkje tas i denne tråden.

Ikkje kommenter dette innlegget, reaksjoner tas på PM, ved å rapportere eller ein tilbakemelding i kategorien for tilbakemeldinger om forumet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...