ulvepus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei. Kjøpte for en tid siden en xbox 360 med flashet dvd-rom. Den har nå fått de berømte tre lysene. Siden den har vært åpnet, og ikke er strøken å se på osv, så er det vel kanskje ikke noe å få for den?? Kan jeg feks bruke dvd-romen på en annen 360?? Lenke til kommentar
valori Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bare å kaste. Jeg gjorde også det. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Smartinger, man kan fint reparere RROD på egenhånd. Eller hvis man absolutt ikke klarer det, så kan man i det minste selge de for en liten slant på ebay / etc. Lenke til kommentar
ulvepus Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Er ikke noe særlig tekninsk av meg jeg, så det å reparere den tror jeg neppe jeg skal prøve på selv. Men hvor mye koster en slik reparasjon da tro? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Prøv håndkle trikset trenger ikke være noe pro. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Søk etter X-clamp på internett, det er ikkje noko avansert sak, er snakk om å skru ut og inn nokre skruer. Eg ville ikkje kasta konsollen, men prøvd X-clamp, det kan uansett ikkje skade om du hadde tenkt å kaste den. Lenke til kommentar
ulvepus Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Men nå er jeg jente da, og har ikke peiling på slikt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvis du ikke tror du greier X-clamp kan du søke på Towel Fix på google eller youtube eller hvor du vil. Mange som har overlevd lenge på det Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Var det ikke nylig en her som kjøpte defekte 360er? Han gir deg sikkert noen hundrelapper for den så kan du skaffe deg en ny en. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Kan godt ta den imot for noen hundrelapper jeg.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du kan gjerne sende den til meg om du vil Hadde vert artig å sett om X-clamp fiksen fungerte. Lenke til kommentar
ulvepus Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Da ser det ut til at flere er interessert i boksen, så da tar jeg imot bud på pm Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ja selg den... så kjøper du en Arcade å bruker allt tilbehøret på den og er så å si garantert RroD noen gang igjen Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du kan gjerne sende den til meg om du vil Hadde vert artig å sett om X-clamp fiksen fungerte. X-Clamp er et "sjangsespill" Om en skal betale noe, for en defekt xbox. Har gjort flere av de og det er ingen 100% sikker løsning, dessverre. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hva?! Erstatter ikke Microsoft konsollen? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du kan gjerne sende den til meg om du vil Hadde vert artig å sett om X-clamp fiksen fungerte. X-Clamp er et "sjangsespill" Om en skal betale noe, for en defekt xbox. Har gjort flere av de og det er ingen 100% sikker løsning, dessverre. Alt i livet er et "sjansespill", ingenting er garantert. Hvis man leser litt om xclamp, så ser man at det er forbausende stor andel av de som bruker den, som får Xbox´en til å fungere igjen. Tror det var litt over 90%, om ikke enda mer. Det var fra en undersøkelse med over 1000 spurte, og dog selv om det kanskje er skjeve andeler og ikke et helt representativ utvalg, så forteller det fordet noe. Lenke til kommentar
ulvepus Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Høyeste bud nå, er 400,- +frakt... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hva er så X-Clamp? Ser mer ut som en gjeng med nye skruer... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kven har sagt det ikkje er det? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Ingen? Kan da kjøpe dette på Elfa eller nede på supern. Må bare ha størrelsen på skurene og "ringene". Også disse "isolerings" ringene, eller hva f de er til. Endret 18. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå