anne-lene Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Naked as Friends er ute med ny single, produsert av Ben Kape fra Nine Inch Nails. Tittellåta er I got Sex on my mind fengende sjekk ut www.nakedasfriends.com Endret 17. april 2008 av anne-lene Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ikke hørt om dem før men likte ikke stemmen til vokalisten, låta ellers var grei. Lenke til kommentar
anne-lene Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 synes vokalen er bra jeg - hva sammenligner du med? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Sammenligner ikke med noen, bare liker ikke stemmen hans. De kunne funnet seg en annen vokalist, tror det hadde blitt bedre da. Lenke til kommentar
anne-lene Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 jeg tror uansett at låta vil bli en landeplage over tid. I got sex on my mind er ganske så catchy. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nå regner jeg nesten med at du kjenner bandet godt, så det er lov å håpe selv om jeg tviler. Lenke til kommentar
anne-lene Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Nå regner jeg nesten med at du kjenner bandet godt, så det er lov å håpe selv om jeg tviler. kjenner ikke naked as friends så godt, men Stockholm syndrome har spilt flere konserter i Oslo og solgte over 8000 album her i hovedstaden med samme vokalist. Sjekk ut låt 7 på albumet Mystical Premonitions på iTunes music store - minner om Pink Floyd på mange måter, en av mine favorittlåter. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ingen andre steder man kan høre de? Itunes= Lenke til kommentar
anne-lene Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Albumet ligger ute på iLike: http://www.ilike.com/artist/Jason+Paradisa...+Syndrome/songs Endret 6. mai 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå