Eirik89flo Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei. Skal slette en mappe, men får det ikke til. Skjønner ikke hva problemet er. Noen mapper får jeg til å slette, men ikke denne. Jeg har startet maskinen på nytt å prøvd å slette den, men det går fremdeles ikke. Har lagt ved et bilde av feilmeldingen. Noen som kan hjelpe meg? takker på forhånd Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) fjern det fra azureus først:) så du ikke deler det i azu, kan hende noe fucker seg da. if not ctrl + alt + del så avslutte programmet/prosessen som har med football mnger å gjøre Endret 17. april 2008 av Rulator Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 fjern det fra azureus først:)så du ikke deler det i azu, kan hende noe fucker seg da. if not ctrl + alt + del så avslutte programmet/prosessen som har med football mnger å gjøre har fjerne det derfra, men fungerer fremdeles ikke å slette det Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 fjern det fra azureus først:)så du ikke deler det i azu, kan hende noe fucker seg da. if not ctrl + alt + del så avslutte programmet/prosessen som har med football mnger å gjøre har fjerne det derfra, men fungerer fremdeles ikke å slette det prøvd å avslutta ? Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 fjern det fra azureus først:)så du ikke deler det i azu, kan hende noe fucker seg da. if not ctrl + alt + del så avslutte programmet/prosessen som har med football mnger å gjøre har fjerne det derfra, men fungerer fremdeles ikke å slette det prøvd å avslutta ? ja Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 har du mounta image med deamon tools? isåfall unmount og så slett. hvor stor plass tar mappa? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Prøv dette - et program jeg ikke kan leve uten... http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå