Dyrehagen Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Tiden er snart inne for en ny PC, og da må man jo oppdatere resten av utstyret også. Mus, musematte og tastatur er allerede i boks, men headsettet sliter jeg litt med. Headsettet mitt nå er over 3 år gammelt, så det er en stund siden jeg kjøpte noe på den fronten... Headsettet skal primært brukes til å høre på musikk, og til gaming. Musikk-delen er veldig viktig, jeg vil ha seriøs ordentlig lyd. SKIKKELIG HØY LYD LIZM LOL. Mic er ikke viktig, men er et pluss. De må også være behagelige å ha på, dere aner ikke hvor mye jeg sitter på PCen:P Og de skal vare en stund. Gidder ikke kjøpe nye om en uke. Takker for svar=) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Om du også er glad i bass så sier jeg bare: AKG K518dj. Spiller sykt høyt, og bassen er helt enorm Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Om du også er glad i bass så sier jeg bare: AKG K518dj. Spiller sykt høyt, og bassen er helt enorm Men akg kt518 dj er ikke noe god og ha på seg over lengre tid, og siden han sier han sitter en god stund framfor dataen regner jeg med han vil ha komfortable hodetelefoner. Jeg ville sjekka ut Beyerdynamic dt 770 pro de spiller veldig god lyd og er ganske så behagelig og ha på seg lenge. samtidig som de er i metall på de plassene det trengs så de virker ikke billig samtidig som jeg regner med de varer en god stund. Får denne for 1600kr i norsk nettpris Kan også ha sjekka ut Sennheiser hd 595, og noen high end fra akg. De fleste ligger over 1000kr men du får det du betaler for Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Om du også er glad i bass så sier jeg bare: AKG K518dj. Spiller sykt høyt, og bassen er helt enorm Men akg kt518 dj er ikke noe god og ha på seg over lengre tid, og siden han sier han sitter en god stund framfor dataen regner jeg med han vil ha komfortable hodetelefoner. Jeg ville sjekka ut Beyerdynamic dt 770 pro de spiller veldig god lyd og er ganske så behagelig og ha på seg lenge. samtidig som de er i metall på de plassene det trengs så de virker ikke billig samtidig som jeg regner med de varer en god stund. Får denne for 1600kr i norsk nettpris Kan også ha sjekka ut Sennheiser hd 595, og noen high end fra akg. De fleste ligger over 1000kr men du får det du betaler for Er de det? Har ikke jeg merka... Har ahtt de på 20 timer + uten problemer Lenke til kommentar
Dyrehagen Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Har snakka litt med noen venner av meg, og de anbefalte dette istedet. Jeg vet ikke jeg, på meg virker det som AKG-headsettet er lagd for musikk, mens det fra SteelSeries er lagd for gaming, og siden prisen er omtrent lik, tenkte jeg at det ville være lurt å sjekke med dere først. Soooooo.. ka dokke tru? AKG eller SteelSeries? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Har snakka litt med noen venner av meg, og de anbefalte dette istedet. Jeg vet ikke jeg, på meg virker det som AKG-headsettet er lagd for musikk, mens det fra SteelSeries er lagd for gaming, og siden prisen er omtrent lik, tenkte jeg at det ville være lurt å sjekke med dere først. Soooooo.. ka dokke tru? AKG eller SteelSeries? Som sagt kan akg hodetelefonene være et helvete og ha på over tid kanskje ikke for flimzes men for mange andre. Og de steelseries hodetelefonene ville jeg prøvd først for hvis de ikke passer ørene dine er de ikke akkurat behagelige og ha på. Men uansett så er det akg hvis du er ute etter og høre på musikk og jeg regner med de fungerer til gaming akkurat like godt som steelseries sine gjør, eneste som er med steelseries er at de kan simulere 7.1 surround og siden det blir simulert kan du flytte på de "7" høytalerne inne i et program som da kan være ganske praktiskt når du skal spille. Tror dette med surround er bare med usb versjonen. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg lagt mer penger i det og kjøpt meg ordntlig komfortable hodetelefoner som gir meget god lyd til både gaming og musikk men nå er ikke jeg deg men det er værtfall et godt forslag. Også kjøpt en liten mic ved siden av. Endret 27. april 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå