Gå til innhold

CVG: GTA IV Xbox DLC will be bigger than San Andreas


Anbefalte innlegg

Jeg har både A og B, men velger likevel PS3. Rett og slett fordi det føles "mest riktig" for meg, da jeg - som sagt over - alltid har spilt GTA på PS. Dog, er det ikke umulig at jeg kjøper GTA4 til Xbox-en også, da jeg vil tro prisen har falt litt til DLC kommer. Dog er jeg per nå veldig skeptisk til DLC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er alt maset om loadetider og innstalasjon av spillet? Tar det veldig lang tid å starte spillet på ps3 eller hva?

 

Tviler jeg på. Ps3 versjonen har obligatorisk installasjon som varer i 5-10 minutter eller noe, mens 360 har en installasjon man kan legge inn om man vil mener jeg å huske. Jeg skal i alle fall legge inn på min 360 uansett.

Lenke til kommentar

Akkurat... Har hørt at spillet kjører bedre hvis man installerer det på Xbox 360, så jeg får vel gjøre det jeg også

 

Edit: Jeg regner med at eneste grunnen til at installasjonen på Xbox 360 er frivillig er at Arcade ikke har HDD?

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Dere vet at når slikt som den greia postes, da blir det bråk ^^

Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort at de skal betale såå mye for å få exclusive DLC.

 

MEN:

 

- Er det dårlig gjort hvis MS betaler for at de skal lage noe de ikke hadde tenkt å lage fra før av?

Er det teit å spørre en baker om han kan bake en kake som han ikke pleier lage? Hvis man da betaler ingrediensene og arbeidstiden han bruker på dette (de 50 mill. dollarene)

 

Jeg ser på dette som noe som blir bestilt, ikke som betaling

for å holde deg unna ps3.

Lenke til kommentar
Liten liste over alt oss x360 spillere kan gjere i GTA IV mens ps3 gutta må vente på installasjonstiden.:D

 

Things you can do before the ps3 users..

 

Det der må være noe av det teiteste utsagnet som noen gang

har kommet ut av kjeften til en PR person. Det er foressten ikke

en offisiell pressemelding, bare en beskjed som ble sendt fra en random

PR person fra Microsoft PR UK til Videogaming247.com.

Her er originalartikkelen.

 

Hva er vitsen med å fyre oppunder noe så til de grader, når 360 versjonen

har samme installasjonen, bare optional? Noe 99% av 360 brukerne

med HDD kommer til å benytte seg av for å få en mest mulig flytende

spillopplevelse, enten de vil inrømme det eller ikke...

 

Jeg skjønner at MS har startet sin GTA IV PR kampanje for fullt nå, men de

trenger jo ikke oppføre seg som små barn for det. :!:

Lenke til kommentar
PS3 versjonen kommer til knuse 360 uansett når det kommer til salg her i Europa. Spillet vil også selge millioner fler PS3'er enn 360'er.

 

Laste ned ting online er det kun et fåtall som bryr seg om. De aller fleste går ikke online med konsollene sine engang.

 

I amerika vil det kanskje bety litt siden 360 har gjort det ganske bra der og står sterkt.

 

 

Jepp! og jeg har nettopp kjøpt meg bil for å ha den til pynt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Tipper ingen har kan holde seg på hjertet og si:

 

"Jeg bryr meg ikke om DLC, DLC er ikke viktig... nye missions, nye biler og andre ting er helt u-interessant på et spill som sikkert

blir kåret til game of the year. Jeg liker ikke nye ting."

 

Ta innholdet i DLC med ei tønne salt ;]

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Er det teit å spørre en baker om han kan bake en kake som han ikke pleier lage? Hvis man da betaler ingrediensene og arbeidstiden han bruker på dette (de 50 mill. dollarene)

 

Jeg ser på dette som noe som blir bestilt, ikke som betaling for å holde deg unna ps3.

Endelig en som har skjønt poenget her.

 

Uten denne ekstra betalingen hadde neppe Rockstar brukt ressurser på å lage DLC i det hele tatt. Se på det som en forhåndsbetaling av hva de sannsynligvis ville kunne tjene på DLC hvis de tok regningen for utviklingen selv, noe Rockstar neppe hadde sjanset økonomisk på, men som MS har stor tro på.

 

Ellers så ser jeg at mange automatisk antar at dette vil være en fortsettelse på historien og dermed krever at man har fullført GTA4 først. Det tror jeg ikke vil være tilfellet; det vil nok være nye områder og oppgaver der som ikke er avhengig av å ha fullført hovedspillet. Hvem vet; kanskje en av de andre figurene i spillet blir hovedpersonen og ikke Niko, og at enkelte sekvenser faktisk ser noen av hendelsene i 'hovedspillet' fra 'fiendens' synspunkt.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...