TheExcalibur Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Kjøp deg en TV. jeg kjøpte en bra en til 14 000. https://prisguiden.no/product.php?productId=80994 Resten kan du vel bruke til litt småting som spill og CD er og kanskje en PSP hvis du ikke har eller kamera. Noe sånt. Endret 25. april 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva med å investere i aksjer? Det er det som virker som det smarteste valget per nu. Men har ikke peiling på det området i det hele tatt. Et kjapt spørsmål, man kan vel ikke havne i minus på aksjer? Altså at jeg kjøper aksjer for 20k, og så ender opp med å måtte skylde 70k. Du trenger ikke kunne mye om aksjer. Plasér dem i aksjefond. eks skagenfondene. Har selv tjent ca 40 000 i fond. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nei, det går ikke i minusretning, blir bare mindre verdt hvis det går galt, men jeg ville kjøpt aksjer hos et voksende firma. Tjente 60 000 med å sette konfirmasjonspengene mine på et fond Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Hva med ett skikkelig kamera? Kan få noen skikkelig tøffe bilder i millitæret! Hvis ikke så er jeg enig i aksjer! /Yaricks Endret 26. april 2008 av Yaricks Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Fråtse på ferie med dama du kjøpte loddet med? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kjøp anlegg, TV/stor pc skjerm og pc Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kjøp aksjer med dem hos et voksende firma, så ser du hvordan det har gått når du er ferdig med militæret Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Gi dem til Frelsesarméen, de gjør en god jobb for de som trenger det. Lenke til kommentar
Klix Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Hadde sikkert vært litt spennede om du satt de i et aksjefond rett før du dro i militæret for så å ikke sjekke hvordan det går med de før du er ute igjen. Kanskje du har gått i kraftig overskudd, eller kanskje du har mistet alt! Endret 26. april 2008 av Klix Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Foreløpig så heller jeg mot det sistnevnte. Men er det egentlig så mye å tjene på aksjefond? Eller er det snakk om det dobbelet bankrenten? Endret 27. april 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hva skjedde med at du ikke skulle spare pengene? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kjøp aksjer i Norske Skog.. De har aldri vært lavere enn nå Riktignok med god grunn, så du kan risikere å miste alt.. Eller om du vil kose deg litt kan du jo dra på en lang reise før du drar inn i militæret. Sannsynligvis siste gang du kan gjøre noe slikt, dersom du planlegger å være der til du er 30.. Det hadde jeg gjort! Noe jeg også skal, bare at jeg skal bare være i militæret i ett år da Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sett pengene i Orkla. Stort mer stabil aksje skal man leite lenge etter. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det folk har brukt penger på her i gården (ja, forsvaret): - Fjernstyrte fly - Speilreflekskamera - Laptops - Slalomutstyr (det er fett å ha om du skal dit jeg tror du skal våren 09) - HD videokamera Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sett pengene i Orkla. Stort mer stabil aksje skal man leite lenge etter. Hehe... Var dette en dårlig spøk? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sett pengene i Orkla. Stort mer stabil aksje skal man leite lenge etter. :!: Hint: Er ikke første april i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå